Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

19.9.2023: Δοσίλογοι! Το έγκλημα που έμεινε ατιμώρητο, ανοιχτή πληγή της ιστορίας μας



Στο διαδικτυακό κανάλι Militaire παρουσιάζεται το βίντεο, που παραθέτουμε. Πρόκειται για συζήτηση του Πάρη Καρβουνόπουλου με τον ιστορικό Μενέλαο Χαραλαμπίδη για το ‘γνωστό’ θέμα των δοσιλόγων, που δεν είναι και τόσο γνωστό όσο δείχνει από πρώτη ματιά… Υπάρχουν πολλά στοιχεία που συστηματικά αποκρύπτονται ή ‘ξκεχνιώνται’ στο διάβα του χρόνου και τα οποία η επιμελημένη δουλειά του Μενέλαου Χαραλαμπίδη μας επιτρέπει να γνωρίσουμε ή να ανακαλέσουμε στην ιστορική μας μνήμη. Είναι μία αναγκαιότητα για το σήμερα, που επιχειρείται μία καινούργια κωλοτούμπα του πολιτικού γίγνεσθαι σε δεξιά και …’αριστερά’.

 

Σχόλια