Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Αυτός είναι ο τίτλος του τελευταίου βιβλίου του καθηγητή διεθνών σχέσεων στο Πανεπιστήμιο του Aνατολικού Λονδίνου Βασίλη Φούσκα. Και μόνον από τον τίτλο προϊδεάζεται κανείς, πως θίγονται θέματα, που στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν έχουν τύχει ευρείας κυκλοφορίας αλλά ασφαλώς έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον…
Μέσα από την προσωποποίηση ευθυνών και σε ηγέτες, που έτυχαν περιορισμένης κριτικής αναδεικνύεται η διαχρονικότητα της πολιτικής της μονόπλευρης εξάρτησης θύμα της οποίας είναι μεταξύ πάρα πολλών άλλων και η Κύπρος.
Για το βιβλίο και για το θέμα του μιλάει ο Βασίλης Φούσκας στον Πάρι Καρβουνόπουλο, στο κανάλι militaire tv.
Σχόλια