Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Σαν σήμερα έναν χρόνο πριν, στις 28.2.2023, βιώθηκε το χρονικό 57 προαναγγελθέντων θανάτων… Γιατί τί άλλο ήταν η σύγκρουση δύο τραίνων στην ίδια γραμμή από το νομοτελειακό αποτέλεσμα της κτηνώδους εγκατάλειψης των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών στην χώρα… Βέβαια η αρμόδια επιτροπή της Βουλής ένοχο βρήκε μόνον τον εξαϋλωμένο μηχανοδηγό της μίας αμαξοστοιχίας…
Το ντοκυμαντέρ, που παραθέτουμε κυκλοφορεί στο διαδίκτυο… Μπορεί να το έχετε ήδη δει… Για την ΦΑΙΑΚΙΑ η ανάρτησή του είναι ελάχιστη υποχρέωση. Και θα μείνει εδώ. Σε αυτή την σελίδα του blog… Για να θυμόμαστε όσο πιο συχνά γίνεται…
Τίτλος του: Δικαίωση εν αναμονή… Φτιαγμένο από το Ινστιτούτο για την Έρευνα και την Κοινωνική Αλλαγή.
Σχόλια