Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

4.9.2023. Η αναγέννηση της Μαριούπολης, η εγκατάλειψη των Ελλήνων από την Αθήνα

 


Η μόνιμη παραμονή σε στάση γονυκλισίας της ελληνικής Πολιτείας στην υπόθεση του Ρωσο-Ουκρανικού Πολέμου σπάει κάθε μέρα νέα ρεκόρ…

Ετσι μετά τα αρχικές …γοερές επικλήσεις για την τύχη των Ελλήνων της περιοχής της Μαριούπολης, που πριμοδοτούσαν και τα φίλια ΜΜΕ, το ενδιαφέρον πάγωσε δια μαγείας, με την κατάληψη της πόλης από τις Ρωσικές δυνάμεις… Ελληνες, όμως υπάρχουν ακόμη πολλοί, που όπως είναι φυσικό έχουν την ανάγκη της ηθικής και υλικής υποστήριξης από την Ελληνική κυβέρνηση. Η τελευταία απουσιάζει ολοσχερώς τηρώντας την γραμμή του πολεμικού κλίματος με την Ρωσία…

Στο θέμα των Ελλήνων της Μαριούπολης, των προβλημάτων και των αναγκών τους αναφέρεται η συζήτηση του Πάρι Καρβουνόπουλου με τον Θανάση Αυγερινό και τον Γιάννη Χρηστάκο στο διαδικτυακό κανάλι militaire, της οποίας την παρακολούθηση προτείνουμε…

 


Σχόλια