Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Ανάμεσα στο Πάρι Καρβουνόπουλο και τον Λεωνίδα Βατικιώτη στο διαδικτυακό κανάλι militaire, είναι εξαιρετικά διαφωτιστική για την ζώνη νοτιότερα της Σαχάρας, που αργότερα στο παρελθόν και ταχύτερα τώρα μπαίνει στο γεωπολιτικό και γεωστρατηγικό προσκήνιο.
Θυμίζουμε, πως το ζήτημα ειδικότερα για την Ελλάδα δεν έχει απλά γενικό ‘θεωρητικό’ ενδιαφέρον αφού με βάση τις πρόσφατες Γαλλο-ελληνικές συμφωνίες οι τυχόν στρατιωτικές εμπλοκές έχουν αμοιβαίο χαρακτήρα. Που πρακτικά σημαίνει, ότι μπορεί και να βρεθούμε με ελληνική στρατιωτική δύναμη στο πλευρό των Γάλλων …συμμάχων.
Ας θυμηθούμε ακόμη, ότι η ζώνη Σαχέλ για την Γαλλία είναι … ‘πηγή ζωής’. Και αυτό μεταγράφεται, πως χωρίς την υπερεκμετάλλευσή της, η Γαλλία χάνει μέγιστο μέρος της οικονομικο-πολιτικής της στήριξης.
Σχόλια