Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...


Στο πρώτο φαίνονται οι χώρες, που θα επιχορηγήσουν -ως ύψιστη πράξη φιλανθρωπίας- το έλλειμμά μας. Για να γνωρίζετε, πόση ώρα χειροφιλήματος δικαιούται έκαστος των χορηγών μας, αναλογικά... Στις "άλλες χώρες" περιλαμβάνεται και η Μάλτα...
Στον πίνακα προβάλλεται η -επίσημη τουλάχιστον- εκδοχή της οικονομικοχρεωστικής πραγματικότητας στην Ευρωζώνη. Η τελευταία στήλη αφορά ανθρώπους άμεσα. Ανεργους, απελπισμένους, ευεργετημένους από τις αρετές του νεοφιλελευθερισμού, που ανοίγουν πρώτοι τον χορό των καταραμένων. Ερχονται κατά κύματα οι επόμενοι της γης οι κολασμένοι στον 21ο αιώνα της πληροφορικής και της κατάχτησης του διαστήματος να περάσουν την πύλη του υλικού, πνευματικού και ψυχικού ευτελισμού. Εκτός και μετατρέψουυν πόνο και οργή σε δύναμη αλλαγής. Χρειάζεται βέβαια να καλυφθεί το τεράστειο ιδεολογικο-πολιτικό έλλειμμα, που δημιούργησαν οι πολλές 10ετίες αναμάσησης τσιτάτων, προαποφασισμένων τεκμηριώσεων και παγιωμένων και ιεροποιημένων αληθειών...
Σχόλια