Αξιοζήλευτες οι επιδόσεις της Γερμανικής πολεμικής βιομηχανίας… Ακόμη και για τους Αμερικανούς ανταγωνιστές της, που βέβαια δεν πάνε πίσω… Η μεγαλύτερη αμυντική βιομηχανία της Γερμανίας Rheinmetall, σε μια περίοδο ραγδαίας αύξησης των δαπανών για στρατιωτικό εξοπλισμό, σημείωσε κατά το α’ εξάμηνο του 2024 αύξηση πωλήσεων κατά 24% και κερδών κατά 18%. Ο διευθύνων σύμβουλος ( CEO ) του Γερμανικού κολοσσού δεν μάσησε τα λόγια του… Όλα αυτά τα καλά νέα έχουν μία αιτία: την απότομη αύξηση των πολεμικών δαπανών στην Ευρώπη μετά την έναρξη της Ρωσο-Ουκρανικής σύγκρουσης … Οι κορυφαίες καπιταλιστικές δυνάμεις της Ευρώπης δείχνουν, πως γνωρίζουν καλά το παιγνίδι… Οι πολιτικές ελίτ των χωρών ετοίμαζαν για μία 30ετία περίπου το κλίμα της ‘αναγκαίας’ σύγκρουσης με την Ρωσία για την …υπεράσπιση της δημοκρατίας και της Ελευθερίας… Αυτήν, που αναλαμβάνουν έμπρακτα να στηρίξουν οι στρατιωτικές βιομηχανίες… Από το 2014 η τεχνητή όξυνση έφτασε στα σύνορα της Ρωσίας, στην Ουκρανία… Η αντίδραση τη...

-την κατασκευή της γέφυρας Ρίου-Αντιρίου ΧΩΡΙΣ πρόβλεψη σιδηροδρομικής ζεύξης.
-την ματαίωση του Δυτικού Σιδηροδρομικού Αξονα και της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.
-Την μετάθεση στις καλένδες του έργου σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με διπλή-σύγχρονη γραμμή.
-Την κοστοβόρο επισκευή του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, που εγκαταλείφθηκε μετά την καθυστερημένη ολοκλήρωσή του, ως ... ακατάλληλο και ασύμφορο...
-Το καθημερινό υποβιβασμό της ποιότητας του προαστιακού με συνεχείς αναβολές ή/και ματαιώσεις υπεσχημμένων συνδέσεων (Χαλκίαδα, Θήβα, Λαύριο, Ραφήνα κ.λ.π.).
-Τις 2 μεγάλες τελευταίες σιδηροδρομικές "μεταρρυθμίσεις" μία γαλάζια και μία πράσινη, που σακάτεψαν τα Ελληνικά τραίνα για ολόκληρες 10ετίες, αφού προηγουμένως τους είχαν ξεζουμίσει με τα ασυλλήπτου μεγέθους και έκτασης ρουσφέτια τους...
Μακρύς, ο πρόλογος... Πιθανότατα αναγκαίος για να μας πείσει, ότι η σύγκρουση "Αχαϊκής Συμπολιτείας" και "Ηλιδας" για το μέλλον των αεροιδρομίων Αράξου και Ανδραβίδας δεν είναι ... ανέκδοτο... Μάλιστα... Πληροφορούμαστε, από ηλεκτρονικά έντυπα των περιοχών, οτι οι "φανατικοί" των δύο περιοχών διεκδικούν για την πάρτη τους ο καθένας το "Αεροδρόμιο Δυτικής Ελλάδας"... και οι πιο ψύχραιμοι προτείνουν συμβιβαστικοί λύση... Να αναπτυχθούν και τα δύο αεροδρόμια...
Ευτυχώς, που τελικά ο όλος καυγάς δεν θα δικαιωθεί έτσι και αλλιώς, αφού μάλλον κανένα αεροδρόμιο δεν θα γίνει, υπό την παρούσα -και αρκετά μέλλουσα φοβούμαι- οικονομική συγκυρία... Πιθανότατα το γνωρίζετε αλλά αξίζει να υπενθυμίσουμε, ότι η απόσταση Αράξου-Ανδραβίδας είναι περίπου 40 χιλιόμετρα... Απόσταση, που ένα σύγχρονο τραίνο μέσης ταχύτητας θα εκάλυπτε σε λιγότερο από 15 λεπτά... Να υπενθυμίσουμε ακόμη, ότι ένα σύγχρονο τραίνο μέσης ταχύτητα θα χρειάζονταν περίπου μία ώρα για την διαδρομή Αθήνα-Πάτρα και Αθήνα-Τρίπολη, περίπου 1.5 ώρα για την διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα και λίγο λιγότερο από 1 ώρα για την διαδρομή Πάτρα-Καλαμάτα.
Μετά από αυτά τα στοιχία και ψύχραιμη θεώρηση του χάρτη της περιοχής, εμείς προτείνουμε ένα ακόμη αεροδρόμιο στα Φιλιατρά... Για αρχή και μετά βλέπουμε...
Σχόλια