Παλιότερα, μετά από φυσικές καταστροφές, οι εκάστοτε κυβερνώντες μαυρογιαλούροι δήλωναν με πάθος, πως όσο και αν κοστίσει η αποκατάσταση θα είναι πλήρης στο 1000%. Όλα θα γίνουν καλύτερα από πριν και πως σύντομα οι πληγέντες θα αποκατασταθούν… Βέβαια, πάντοτε η αποκατάσταση ήταν ελλειπέστατη. Γι’ αυτό και το κουφάρι αυτής της χώρας φέρει βαριά τα σημάδια θεοηνιών η κοινωνικών συφορών, όπως ο εμφύλιος… Ουδέποτε εξ άλλο επιχειρήθηκε ένας μακρόπνοος χωροταξικός σχεδιασμός. Αυτό το κράτος και ειδικότερα η κυρίαρχη αστική του τάξη βγάζει σπυράκια όταν ακούει για σχεδιασμό. Κάτι τέτοιο είναι ολέθριο για την διατήρηση και διεύρυνση των κοινωνικών της προνομίων και των οικονομικών της ‘επιτευγμάτων’. Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια, τα μνημονιακά, αυτού του τύπου το δούλεμα έχει περιορισθεί… Είναι σαφώς πιο δύσκολο να πεισθεί ο λαός από ‘μεγαλόπνοες’ υποσχέσεις και ταυτόχρονα είναι πιο δεκτικός, πιο ρεαλιστής για την φθορά και την σήψη, που κατακλύζει τη ζωή μας… Οι σεισμόπληκτοι τ...
...Ελεγε και ξανάλεγε ο μακαρίτης Βασίλης Αυλωνίτης, την ώρα, που του έτρεχαν τα σάλια για μικρές ζουμερές υπάρξεις... H πιο χαρακτηριστική αττάκα του Ελληνικού κινηματογράφου καθειρώνευσης της υποκρισίας και του Φαρισαϊσμού... Η ίδια ρήση ταιριάζει και για την πρωτοφανή καθυστέρηση των επεκτάσεων του Μετρό της Αθήνας, που εγλωβίστηκαν στους ατμούς του σκανδάλου Siemens... Κανένας πολιτικός ανήρ δεν αναλαμβάνει σήμερα την ευθύνη επικύρωσης των σχετικών συμβάσεων με τον Γερμανικό κολοσσό, την ίδια ώρα, που είναι απολύτως γνωστό, ότι με βάση τον σχεδιασμό και την εξέλιξη των έργων, μόνον η Siemens, μπορεί να υλοποιήσει την ολοκλήρωση και την λειτουργία 7 (!!!) έτοιμων σταθμών, που περιμένουν επί 3 χρόνια ... Και μαζί περιμένουν περίπου εκατόν εξήντα χιλιάδες επιβάτες, που θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν το μέσο, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα της ζωής τους, την οικογενειακή τους οικονομία αλλά και την συνολική εθνική οικονομία γενικότερα... Για αναλυτικότερες πληροφορίες σας παραπέμπουμε στον σημαντικό δικτυακό τόπο ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (http://www.ypodomes.com/).Στην ουσία πρόκειται για σκάνδαλο εφάμιλλο τουλάχιστον εκείνου των δωροδοκιών... Πώς αλλιώς να χαρακτηρίσεις την χωρίς κανένα λόγο και επί μία 3ετία αναβολή λειτουργίας σημαντικότατων επεκτάσεων του εξαιρετικά μικρού δικτύου μετρό της πρωτεύουσας, που θα ήταν ταυτόχρονα και ανάσα στο κυκλοφοριακό άγος του λεκανοπεδίου...
Αλλά είπαμε... Μπορεί να ταλαιπωρείται το δύσμοιρο κοινό, μπορεί να στενάζουν οι δρόμοι, μπορεί να φουντώνουν το όζον, τα μονοξείδια και τα διοξείδια των ρύπων, αλλά πάνω απ' όλα Πνεύμα και Ηθική..
Σχόλια