Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Το διαβάσαμε στο Nooz.gr και σας το αναμεταδίδουμε: Απόπειρα αυτοκτονίας από τον έβδομο όροφο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
Θεσσαλονίκης έκανε 50χρονη διοικητική υπάλληλος, όταν είδε πως το όνομά της
βρισκόταν στη λίστα της διαθεσιμότητας που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο
Παιδείας. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, πρόκειται για
μητέρα δύο παιδιών. Την πρόλαβαν ωστόσο συνάδελφοί της που της έσωσαν τη
ζωή.
Ο ίδιος ο αντιπρύτανης του ΑΠΘ Γιάννης Πλατής τόνισε, ότι η διαθεσιμότητα υλοποιείται με αδιαφανή και πελατειακά κριτήρια... Ούτε δικαοσύνη στο έγκλημα δεν μπορούν να επιτύχουν οι ανανεωτές, εκσυγχρονιστές κυβερνώντες...
Πάντως η ΦΑΙΚΙΑ σας ζητά συγγνώμη, που σας απασχολεί με τόσο ασήμαντα προβληματάκια... Eξάλλου ο αριθμός των 5000 αυτοκτονησάντων συμπολιτών μας μας έχει πλέον εξασφαλίσει την εξοικίωση... Η ΦΑΙΑΚΙΑ, όπως και όλοι οι υγειώς σκεπτόμενοι Ελληνες έχει θέσει ως υπέρτατο στόχο το πρωτογενές πλεόνασμα...
Σχόλια