Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Την φωτογραφία μας κοινοποίησε ο φίλτατος της ΦΑΙΑΚΙΑΣ Γιώργος Ρούσης και την αναδημοσιεύουμε ως ...υπόδειγμα πνεύματος πρακτικότητας. Διότι, όταν στεγάζεσαι στον ίδιο όροφο δεν χρειάζεται να ανεβοκατεβαίνεις σκάλες και να κουράζεσαι... Ενα βήμα και βρίσκεσαι από την μία οργάνωση στην άλλη... Εξοικονομάς χρόνο και γίνεσαι αποδοτικότερος...
Εμείς βέβαια, καμαρώνουμε, γιατί στις γραμμές του Ολυμπιακού υπήρξε ο Γόδας, ο Μουράτης, ο Δαρίβας, ο Πολίτης, πρόσφατα ο Παύλος ο Φύσας και πολλοί άλλοι βέβαια, χωρίς τα εύσημα της διασημότητας αλλά με τα τεκμήρια των αγώνων και των θυσιών. Εχουμε και μείς λοιπόν σήμερα λόγο για να ντρεπόμαστε...

Σχόλια