Σχολεία ανύπαρκτα, παιδιά υπό δίωξη

Στο τέλος του Β’ Παγκόσμιου πόλεμου, όταν η ανθρωπότητα μάζευε τα κομμάτια της, η κατασκευή σχολείων και η μεγαλύτερη δυνατή συγκέντρωση παιδιών σε αυτά ήταν μία από τις πιο σημαντικές ελπίδες για πρόοδό… Σήμερα, 80 χρόνια μετά, οι αριθμοί της παγκόσμιας κοινότητας για την διατάραξη ή και την πλήρη στέρηση παιδιών και εφήβων από την βασική εκπαίδευση σχεδόν τρομάζει… Το Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση σε Ζώνες Κρίσης, υπολογίζει πως περίπου 258 εκατομμύρια παιδιά δεν δέχονται κανονικές υπηρεσίες εκπαίδευσης… Ανάμεσά τους 93 εκατομμύρια, λίγο πάνω από το 1/3 στερείται κάθε επαφής με βασική σχολική  παιδεία. Υπάρχουν ακόμη χειρότερα: Οι αριθμοί διογκώνονται εκπληκτικά τον τελευταίο καιρό. Μέσα στους τελευταίους 18 μήνες ο αριθμός της παγκόσμιας ντροπής αυξήθηκε κατά 21 εκατομμύρια… Γενικά, συρράξεις, εκτοπισμοί, κλιματικά σοκ και παρατεινόμενες κοινωνικο-οικονομικές κρίσεις είναι το περιβάλλον της αποκοπής των νέων από το σχολείο στις κρίσιμες ηλικίες. Χαρακτηρ...

Υπάρχουν και αισιόδοξες ειδήσεις...

... που δεν φτάνουν  εύκολα στα αυτιά μας και στα μάτια μας γιατί τις τρώει η μαρμάγκα των ΜΕΓΑλων ΜΜΕ... Στην ΦΑΙΑΚΙΑ τις κοινοποίησε ο φίλτατος Στέφανος Πάντος και σας τις παρουσιάζουμε με μεγάλη χαρά...

 ΧΙΛΗ-ΣΑΛΒΑΝΤΟΡ
Καποιες ειδησεις φαινεται εξανεμιζονται πριν φτασουν σε εμας. 

   
 ΧΙΛΗ

H   κυρια   Camila Vallejo της φωτογραφιας,μολις προ ημερων υπουργοποιηθηκε στην νεα  αριστερή  κυβερνηση
της Χιλης. Στελεχος του  ΚΚ   Χιλής, ηγήθηκε τα τελευταία χρόνια,σκληρών  φοιτητικών αγώνων κατά της  δεξιάς κυβέρνησης Πινέΐρο.
Η ¨ΝΕΑ  ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ¨με επι κεφαλης την  Μπασελε  και την συμμετοχη του ΚΚ  Χιλής , κερδισε τις εκλογες.Η νεα προεδρος,πριν
καν αναλαβει τα καθηκοντα της, ¨πεταχτηκε¨ μεχρι την ΚΟΥΒΑ, ηπιε καφε και γευματισε με τους ¨νεορεφορμιστες¨, Φιντελ
και  Ραουλ  και γυρισε στην πατριδα της. 
Η Καμιλα στην πρωτη της συνεντευξη,ρωτηθηκε απο δημοσιογραφους,πως σκοπευει να συμπαρασταθει στους συναδελφους  της
φοιτητες της Βενεζουελας που  ¨εχουν κατεβει στους δρομους¨. Αν ημουν στην Βενεζουελα,απαντησε η νεαρα υπουργος,σιγουρα
θα κατεβαινα κι΄εγω στους δρομους,αλλα στην απεναντι μερια,με αυτους που υπερασπιζονται κατακτησεις που για μας,εδω στην
πατριδα μας, ειναι ακομη μακρυνα ονειρα. Ειπε κι αλλα βεβαια για τις  CELAC, ALBA, UNASUR κ.α. απο αυτα που κανουν τους
Αμερικανους να χανουν τον υπνο τους. 


ΣΑΛΒΑΝΤΟΡ
Καλα,  ¨ρεφορμιστικα¨ νεα και στην  Κεντρική  Αμερικη.
Εκει λοιπον,οι ανταρτες του ¨ΦΑΡΑΜΠΟΥΝΤΟ ΜΑΡΤΙ¨,μετα απο καποιες 10ετιες σκληρου ενοπλου αγωνα,
αποφασισαν να αφησουν τα οπλα και να το δουν αλλοιως το πραγμα. Πηραν μερος στις εκλογες και......τις κερδισαν,
τις ιδιες περιπου μερες με την Χιλη. Επι κεφαλης του μετωπου, αυτην τη φορα, ο  SANCHEZ  CEREN,ενας απο τους ιστορικους ηγετες του ενοπλου ανταρτικου.

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων