Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Ηταν το πρώτο έργο του "εθνοπατριωτικού" και "αναπτυξιακού" ΤΑΙΠΕΔ η εκποίηση του Ερημίτη στην Κέρκυρα, τόπου απαράμιλλου φυσικού κάλλους και εξαιρετικά πλούσιου βιότοπου... Ηλθε η ώρα να μπούν τα τρυπάνια των "επενδυτών"... Μα μόνον για 50 στρέμματα μας λένε οι "καλοπροαίρετοι", για ...να τσιμπήσουμε... Ακούμε ακόμη και το άλλο συντριπιτικό επειχείρημα... Τόσα και τόσα έχει πάθει η Κέρκυρα... Αυτή η επένδυση σας πείραξε!!! Που είναι και οριοθετημένη!!! Με σεβασμό στο περιβάλλον!!!
Εμείς, θέλουμε ... να παρακολουθήσουμε το αναπτυξιακό μεγαλείο της χώρας αλλά έχουμε αφελώς να ρωτήσουμε:
-Πόσες άραγε "επενδύσεις" αυτού του τύπου έχουν σεβαστεί το περιβάλλον στην Ψωροκώσταινα;;;
-Τι θα εμποδίσει μεθαύριο την "αξιοποίηση" και άλλων στρεμάτων από την Δημόσια και ιδιωτική ιδιοκτησία στον Ερημίτη;;;
Δεν είναι η αρχή ένα "καλό προηγούμενο" για λαμπρτότερη συνέχεια;;;
Ακριβώς επειδή έχει υποστεί βαρύτατη κακοποίηση το Κερκυραϊκό τοπίο μέχρι σήμερα σε Βορρά, Μέση και Νότο, φτάνουν 100 (εκατό!!!) αναξιοποίητοι Ερημίτες για να ισοφαρίσουν το κακό;;;

Σχόλια