Η ακροδεξιά κανονικότητα

Διάβαζα για το έγκλημα μίας μητέρας και του συντρόφου της, που κακοποίησαν σε σεξουαλικά και σκότωσαν με φριχτά βασανιστήρια την δίχρονη κορούλα της πρώτης… Το κορμάκι του παιδιού έφερε 21 κατάγματα… Τόπος η Μεγάλη Βρετανία αλλά η αλήθεια είναι πώς τέτοιου τύπου ειδήσεις μαθαίνουμε για όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα τον …δυτικό και …πολιτισμένο… Είχαμε και μεις πριν λίγο καιρό τον 3χρονο Αγγελο –όνομα και πράμα- στην Κρήτη, που πρόσφερε τα όργανά του για μεταμοσχεύσεις μετά από πρωτοφανούς αγριότητας βασανισμό από την ‘μητέρα’ του και τον σύντροφό της… Στην πραγματικότητα, σχεδόν κάθε μέρα έχει να παρουσιάσει τα δικά της αποτρόπαια εγκλήματα. Όπου γης…   Αναρωτήθηκα αυτόματα σε ποιο τμήμα του πολιτικού φάσματος θα ανήκουν αυτά τα ανθρωποειδή αλλά δεν μου χρειάστηκε πολύ ώρα να σκεφτώ, πως όντα, που απολαμβάνουν να ζουν μέσα στην φρίκη, πού αλλού θα ανήκουν εκτός από την άκρα δεξιά… Γιατί πολύ απλά αυτός είναι ο χώρος, που ο ευτελισμός, ο βασανισμός, η ανάγκη για καθυπόταξη, η κ...

Πού φτάσαμε βρε Αντώνη!!!


Ποιος το φαντάζονταν, Αντώνη... Εγώ και σύ σε απόσταση κινδύνου...Ε;;; Αλλά πενία τέχνας κατεργάζεται!!! Εξάλλου εγώ σε είχα αναδείξει και προωθήσει... Ασχετα, που εσύ μου την έφερες!!! Τώρα περασμένα ξεχασμένα... Κάνε, πως χαμογελάς με αισιοδοξία για το μέλλον της παράταξης και της χώρας...

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων