Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Τις ασκήσεις έχει ετοιμάσει ο φίλτατος της ΦΑΙΑΚΙΑΣ Νίκος Μητσιάλης. Σας τις παραθέτουμε... Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν...
Αν ο Ρωμανός ήταν χονδρέμπορος ναρκωτικών θα
τον είχαν αποφυλακίσει χωρίς διαδικασίες…
Αν ο Ρωμανός ήταν Χριστοφοράκος θα τον είχαν
αφήσει να φύγει ανενόχλητος στη Γερμανία…
Αν ο Ρωμανός ήταν Παπαντωνίου για ένα
εκατομμύριο τριακόσιες χιλιάδες ευρώ που του βρήκαν στη Λίστα Λαγκάρντ, θα τον
«τιμωρούσαν» με… δέκα ευρώ την ημέρα για 4 χρόνια!!!
Αν ο Ρωμανός ήταν Τσουκάτος θα τον άφηναν
ανενόχλητο για 18 ολόκληρα χρόνια να «μετράει» το εκατομμύριο της SIEMENS!!!
Η
δικαιοσύνη τους είναι σαν το φίδι...
Τσιμπάει τους ξυπόλητους…

Σχόλια