Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

Σε δύο αράδες...

... συμπυκνώνει το μήνυμα ο φίλτατος Νίκος Μητσιάλης. Παραθέτουμε

Αυτές είναι οι ντόπιες φωνές του Σόιμπλε που επί πέντε χρόνια δολοφονούσαν οικονομικά το Λαό μας και τώρα μας καλούν να ψηφίσουμε  Ναι στο τελεσίγραφο  θανάτου μας, με εντολή του Γερμανικού Διευθυντηρίου…


Την Κυριακή δαγκωτό ΟΧΙ με γνήσιο ψηφοδέλτιο και όχι με πλαστές απομιμήσεις, για να μην βγει άκυρο που θα μετρήσει  υπέρ του Σόιμπλε και της Μέρκελ… Η ΑΠΟΧΗ του 46 αθώωσε τους δοσίλογους και τους έκανε εξουσία, τραγικό ΛΑΘΟΣ που το  πληρώνουμε μέχρι και σήμερα… Η επανάληψή του είναι έγκλημα… Όχι συμμετοχή του δημοκρατικού Λαού σε παράξενα σχέδια και σε βρώμικες εκστρατείες ΜΜΕ στην υπηρεσία της μαύρης αντίδρασης των καπιταλιστικών μονοπωλίων και των τραπεζών…

Σχόλια