Σχολεία ανύπαρκτα, παιδιά υπό δίωξη

Στο τέλος του Β’ Παγκόσμιου πόλεμου, όταν η ανθρωπότητα μάζευε τα κομμάτια της, η κατασκευή σχολείων και η μεγαλύτερη δυνατή συγκέντρωση παιδιών σε αυτά ήταν μία από τις πιο σημαντικές ελπίδες για πρόοδό… Σήμερα, 80 χρόνια μετά, οι αριθμοί της παγκόσμιας κοινότητας για την διατάραξη ή και την πλήρη στέρηση παιδιών και εφήβων από την βασική εκπαίδευση σχεδόν τρομάζει… Το Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση σε Ζώνες Κρίσης, υπολογίζει πως περίπου 258 εκατομμύρια παιδιά δεν δέχονται κανονικές υπηρεσίες εκπαίδευσης… Ανάμεσά τους 93 εκατομμύρια, λίγο πάνω από το 1/3 στερείται κάθε επαφής με βασική σχολική  παιδεία. Υπάρχουν ακόμη χειρότερα: Οι αριθμοί διογκώνονται εκπληκτικά τον τελευταίο καιρό. Μέσα στους τελευταίους 18 μήνες ο αριθμός της παγκόσμιας ντροπής αυξήθηκε κατά 21 εκατομμύρια… Γενικά, συρράξεις, εκτοπισμοί, κλιματικά σοκ και παρατεινόμενες κοινωνικο-οικονομικές κρίσεις είναι το περιβάλλον της αποκοπής των νέων από το σχολείο στις κρίσιμες ηλικίες. Χαρακτηρ...

Ευχαριστώ...

Απευθυνόμαστε σε όλους όσους μας χάρισαν την πιο σημαντική και -κατ' επέκταση- την πιο ευτυχισμένη  μέρα της ζωής μας.... Γιατί δεν συγκρίνεται ούτε με την πτώση της χούντας ούτε με το αντιβασιλικό αποτέλεσμα του δημοψηφίασμτος του 74, όπου συμμετείχαν όλοι σε μία συμμαχία κατά πολύ ευρύτερη και με παλλαϊκό χαρακτήρα... Η σημερινή σύγκρουση ήταν βαθιά ταξική και την ταξικότητά της δεν την καλύπτουν τα πασαλείματα "ενωτικότητας", που τώρα ύπουλα και δόλια εκφωνούν οι διαφορετικής απόχρωσης φιλελέδες. Λέμε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε αυτούς, που είμαστε έτοιμοι να κατηγορήσουμε- θύματα και εμείς της αναπανάληπτης εκστρατείας προπαγάνδας και παραπληροφόρησης των ΜΕΓΑλων καναλιών-. Εδειξαν περηφάνεια, ωριμότητα, αποφασιστικότητα και απίστευτο δυναμισμό σε αυτό το πρωτόγνωρο παγκόσμιο πείραμα εξολόθρευσης ενός λαού υπό συνθήκες κοινοβουλευτικής αστικής δημοκρατίας χωρίς άμεση αιματηρή εμπλοκή... Εξ αυτού και η οργή των εντοπίων φίλων του κυρίου Σούλτς με πρώτο και καλύτερο τον κυρ Σταύρο και τους αριστερούς σοσιαλισταράδες του... Είχαν αναλάβει μαζί - ο Μάρτιν και ο κυρ Σταύρος- να διαμορφώσουν την σύνθεση της νέας κυβέρνησης, που θα αναλάμβανε να τελειώσει το θέλημα... Ως γνωστόν ο σοσιαλισταράς Μάρτιν Σούλτς όλη την εβδομάδα απευθυνόταν στους Ελληνες σαν σε μέλη καθυστερημένης φυλής της ζούγκλας της μπανανίας. Εξ αυτού και η οργή όλων των εκσκαφέων λαγουμιών, που δούλεψαν όλη την βδομάδα με συνέπεια πόρτα με πόρτα, κουζίνα με κουζίνα, τηλεφώνημε στο τηλεφώνημα, e-mail στο e-mail, σαν παλιοί αριστεροί για να περάσουν το μήνυμα της "καταστροφής", που ...φέρνει το ΟΧΙ. 
Εξ αυτού και η παγωμάρα αυτών, που αναλύουν την πραγματικότητα υπό συνθήκες αντισηψίας γραφείου με κυρίαρχη μέριμνα την "καθαρότητά" τους, αδυνατώντας να μετατρέψουν σε διδάγματα τις εμπερίες της ιστορίας... Αποχές τύπου 1946 αναζητούν ακόμη τις ερμηνείες τους και καλύπτουν την ανεπάρκεια πολιτικής αιτιολόγησης στο κλίμα της εποχής, σαν παθητικά αντικείμενα της ιστορικής εξέλιξης...
Η απάντηση του Ελληνικού λαού διέσυρε με τον πιο πανηγυρικό τρόπο τους παγκόσμιους οργανωτές του νέου εξανδραποδισμού του... Αυτό είναι το πραγματικό βαθύ και συγκλονιστικό μήνυμα του ΟΧΙ... Που υπερβαίνει κατά πολύ το ερώτημα, που τέθηκε, το ερώτημα, που υπονόησαν άλλοι ότι τέθηκε ή το ερώτημα που άλλοι οι διυλίζοντες τον κώνωπα ανέγνωσαν... Είναι πολύ απλά, πολύ συγκεκριμένα μία στεντώρια κραυγή άρνησης, αντίστασης στην παγκόσμια τάξη πραγμάτων έτσι όπως εκφράζεται στη χώρα με τον αργόσυρτο στραγγαλισμό του λαού την τελευταία 5ετία... Αυτό αναγνώρισε και ο Γάλλος φίλος ο Claude, που τηλεφώνησε το πρωί για να απολογηθεί, για το ότι οι λαοί της Ευρώπης είναι θύματα άγριας και οργανωμένης παραπληροφόρησης...Και ξανατηλεφώνησε απόψε για να πεί: συγχαρητήρια και ευχαριστώ.

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων