Σχολεία ανύπαρκτα, παιδιά υπό δίωξη

Στο τέλος του Β’ Παγκόσμιου πόλεμου, όταν η ανθρωπότητα μάζευε τα κομμάτια της, η κατασκευή σχολείων και η μεγαλύτερη δυνατή συγκέντρωση παιδιών σε αυτά ήταν μία από τις πιο σημαντικές ελπίδες για πρόοδό… Σήμερα, 80 χρόνια μετά, οι αριθμοί της παγκόσμιας κοινότητας για την διατάραξη ή και την πλήρη στέρηση παιδιών και εφήβων από την βασική εκπαίδευση σχεδόν τρομάζει… Το Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση σε Ζώνες Κρίσης, υπολογίζει πως περίπου 258 εκατομμύρια παιδιά δεν δέχονται κανονικές υπηρεσίες εκπαίδευσης… Ανάμεσά τους 93 εκατομμύρια, λίγο πάνω από το 1/3 στερείται κάθε επαφής με βασική σχολική  παιδεία. Υπάρχουν ακόμη χειρότερα: Οι αριθμοί διογκώνονται εκπληκτικά τον τελευταίο καιρό. Μέσα στους τελευταίους 18 μήνες ο αριθμός της παγκόσμιας ντροπής αυξήθηκε κατά 21 εκατομμύρια… Γενικά, συρράξεις, εκτοπισμοί, κλιματικά σοκ και παρατεινόμενες κοινωνικο-οικονομικές κρίσεις είναι το περιβάλλον της αποκοπής των νέων από το σχολείο στις κρίσιμες ηλικίες. Χαρακτηρ...

ΗΜΕΡΕΣ ΒΑΪΜΑΡΗΣ

Στο αστικοδημοκρατικό κοινοβουλευτικό κωμειδύλιο των ημερών αναφέρεται το σημείωμα του Αρη Χατζηστεφάνου και η ΦΑΙΑΚΙΑ αναπαράγει...

ΗΜΕΡΕΣ ΒΑΪΜΑΡΗΣ. ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΗ Η ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Τα ξημερώματα της Παρασκευής 14 Αυγούστου, οι περισσότεροι Έλληνες βουλευτές ζήτησαν να μην τους δοθεί ο λόγος σε μια από τις πιο κρίσιμες συνεδριάσεις στην οποία θα κριθεί το μέλλον της χώρας τους για τις επόμενες δεκαετίες.
Ουσιαστικά απέρριψαν πρόταση της ΠτΒ να πραγματοποιηθεί δεκάωρη συζήτηση, όπως προβλέπει ο κανονισμός, και προτίμησαν την πρόταση του Ν.Φίλη να «ξεπετάξουν» το μνημόνιο Τσίπρα σε περίπου τρεις ώρες.
Τη σχετική «διαταγή» είχε δώσει λίγες ώρες νωρίτερα, ο Ε.Τσακαλώτος με μια απλή φράση του: «Τα πράγματα είναι απλά. Αύριο στις 4 έχει eurogroup».
Πρόκειται για μια από τις πιο μελανές σελίδες στην ιστορία της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι άνθρωποι που πληρώνουμε ως φορολογούμενοι, ζήτησαν να τους στερηθεί το δικαίωμα να εκφράσουν τη γνώμη τους για το μνημόνιο αλλά και για σχετικές τροπολογίες (τις οποίες παρεμπιπτόντως η διάσκεψη των προέδρων είχε κρίνει αντισυνταγματικές).
Αν μέχρι σήμερα φοβόμαστε ότι η κυβέρνηση Τσίπρα καταστρέφει εκτός από τη χώρα και την ευρωπαϊκή Αριστερά, η οποία είχε ταυτιστεί μαζί του, από σήμερα αμφισβητείται η ίδια η αστική δημοκρατία.
Μέρα με την ημέρα η κοινοβουλευτική δραστηριότητα θυμίζει την τελευταία περίοδο από τη δημοκρατία της Βαϊμάρης, όπου οι αντισυνταγματικές ρυθμίσεις και οι πράξεις νομοθετικού περιεχομένου αποτελούσαν τον κανόνα και όχι την εξαίρεση.
Ποιος θα εμποδίσει πλέον την άκρα δεξιά και τους ναζιστές να αμφισβητούν στο σύνολό του το πολιτικό δυναμικό όταν οι ίδιοι οι βουλευτές φιμώνουν τον εαυτό τους;

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων