Ετσι, ακριβώς!

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μας, ο φίλτατος Στέφανος Πάντος μας έστειλε ένα κείμενο, που αντέγραψε... Το ανεβάζουμε προθυμότατα.... Μάλλον ήλθε η ώρα να υπερασπιστούμε την απλή λογική...
Παρένθεση: μόλις γύρισα από Σούπερ Μάρκετ... Πελάτης μπήκε χωρίς μάσκα... Ρώτησα τις υπαλλήλους και μου είπαν, πως μόλις χτες η διεύθυνση της επιχείρησης έστειλε τροποποιητική οδηγία σύμφωνα με την οποία η χρήση μάσκας εναπόκειται στην θέληση του πελάτη...
Επόμενο, πιστεύουμε, του γενικού κλίματος... Για να ...χαϊδέψουμε και τον "λεβέντη"... Μην τον χάσουμε από πελάτη!!! 
Το μεσημέρι ετοιμαστείτε να ακούσετε από τον αρμόδιο πανεθνικό σερίφη για την ...σημασία τήρησης των μέτρων... 

Ετσι ακριβως!                                    
 Όταν φοράω μάσκα δημόσια:
🔵 Θέλω να γίνει γνωστό ότι είμαι αρκετά μορφωμένος ώστε να ξέρω ότι θα μπορούσα να είμαι ασυμπτωματικος και να εξαπλώσω τον ιό εν αγνοία μου.
🔵 Όχι, δεν ′′ ζω με το φόβο ′′ του ιού · θέλω απλώς να είμαι μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος.
🔵 Δεν αισθάνομαι ότι η '' κυβέρνηση με ελέγχει ". Νιώθω σαν ενήλικας που συμβάλλει στην κοινωνία και εύχομαι να το κάνουν και άλλοι.
🔵 Ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω μου. Δεν αφορά μόνο εμένα και την παρηγοριά μου.
🔵 Αν όλοι μπορούσαμε να ζούμε σκεφτόμενοι και τους άλλους, όλος ο κόσμος θα ήταν ένα καλύτερο μέρος.
🔵 Το να φοράω μάσκα δεν με κάνει αδύναμο φοβισμένο χαζό ακόμα και '' ελεγχόμενο". Με κάνει να σκέφτομαι.
🔵 Όταν σκέφτεσαι πώς φαίνεσαι, πόσο άβολα είναι ή τι σκέφτονται οι άλλοι για σένα, φαντάσου κάποιον δικό σου - παιδί, πατέρα, μητέρα, παππού, θεία ή θείο - να λαχανιάζει για να αναπνέει ασφυκτικά σε αναπνευστήρα, μόνος, χωρίς καμία οικογένεια να επιτρέπεται στο κρεβάτι της.
🔵 Αναρωτηθείτε αν τουλάχιστον θα μπορούσατε να το κάνετε γι ' αυτούς.
#IProudlyWearMyMask
Αντιγράφηκε και δημοσιεύτηκε. Μπορείς να κάνεις το ίδιο;

Στέφανος Πάντος

Σχόλια