Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Η συμφωνική ορχήστρα της Φ.Ε. Κέρκυρας μας γέμιζε πάντα
με χαρά, ικανοποίηση και “τοπικιστική” περηφάνεια. Το έχουμε πλειστάκις διακηρύξει…
Η ύπαρξη και λειτουργία της συμφωνικής ορχήστρας είναι επιχείρημα για την “γκρίνια”
μας, πως πολλά πράγματα είναι δυνατόν να γίνουν στον τόπο, όταν υπάρχει η
βούληση και η δημιουργικότητα αλλά συνήθως δεν γίνονται γιατί οι προϋποθέσεις αυτές
τελούν …εν ανεπαρκεία…
Τούτες τις μέρες και ώρες είναι, λοιπόν, πολύ επίκαιρη η
διαδικτυακή παρουσίαση του Andante Festino του Φιλανδού Συνθέτη Jan Sibelius, στην διάρκεια της πρώτου
κύματος της πανδημίας (29/4/2020) από σύνολο εγχόρδων της συμφωνικής ορχήστρας
υπό την διεύθυνση του ΑΞΙΟΥ μαέστρου φίλτατου Αλκη Μπαλτά…
Την παρουσιάζουμε.
Σχόλια