Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

Από “δικές” μας δυνάμεις !

Η συμφωνική ορχήστρα της Φ.Ε. Κέρκυρας μας γέμιζε πάντα με χαρά, ικανοποίηση και “τοπικιστική” περηφάνεια. Το έχουμε πλειστάκις διακηρύξει… Η ύπαρξη και λειτουργία της συμφωνικής ορχήστρας είναι επιχείρημα για την “γκρίνια” μας, πως πολλά πράγματα είναι δυνατόν να γίνουν στον τόπο, όταν υπάρχει η βούληση και η δημιουργικότητα αλλά συνήθως δεν γίνονται γιατί οι προϋποθέσεις αυτές τελούν …εν ανεπαρκεία…

Τούτες τις μέρες και ώρες είναι, λοιπόν, πολύ επίκαιρη η διαδικτυακή παρουσίαση του Andante Festino του Φιλανδού Συνθέτη Jan Sibelius, στην διάρκεια της πρώτου κύματος της πανδημίας (29/4/2020) από σύνολο εγχόρδων της συμφωνικής ορχήστρας υπό την διεύθυνση του ΑΞΙΟΥ μαέστρου φίλτατου Αλκη Μπαλτά

Την παρουσιάζουμε.



 

  

Σχόλια