Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
…Πολλά όμορφα και αναπτυξιακά προωθούνται… Με το ζήτημα της ημέρας,
δηλαδή τις φωτιές, ασχολείται στο σημείωμά του ο φίλτατος Στέφανος Πάντος…
Παραθέτουμε αν και δεν μπορούμε να …αντιληφθούμε το υπονοούμενο… Αφού το είπε η
κυβέρνηση, πως η …αναδάσωση ξεκινάει αμέσως… Θα δείτε, που σε λίγο καιρό η
περιοχή θα είναι …αγνώριστη!!!
Όταν ξεσπάει μια πυρκαγιά με πολλές ταυτόχρονες εστίες σε
περιοχή φιλέτο, κάντε μια αναζήτηση στο google το όνομα της περιοχής και δίπλα
γράψτε "επενδύσεις" και μπορεί έτσι να λύνεται το μυστήριο.
Τυχαίο άρθρο του in.gr στις 9/2/2021:
«Ως μαγνήτης για την προσέλκυση επενδύσεων στην ευρύτερη
περιοχή Βαρυμπόμπης – Κρυονερίου λειτουργούν τα πρώην βασιλικά κτήματα στο
Τατόι.»
«Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, πολλοί… μνηστήρες «σκανάρουν»
τις γύρω εκτάσεις και διερευνούν τις δυνατότητες αξιοποίησής τους. Ωστόσο,
μεγάλο τμήμα τους είναι δασικό, ενώ η διαθέσιμη «καθαρή» γη είναι ελάχιστη και
με περιορισμούς στις χρήσεις γης.»
«Για τη διαχείριση του έργου θα συσταθεί Εταιρεία Ειδικού
Σκοπού, η οποία θα προετοιμάσει και τις συμβάσεις παραχώρησης.
Ο προϋπολογισμός εκτιμάται στα 97-130 εκατ. ευρώ, με το
υπουργείο Πολιτισμού να έχει αιτηθεί τα 49 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Τα υπόλοιπα θα αναζητηθούν με τη συνεργασία Δημοσίου και ιδιωτών»
Εντελώς τυχαία έχει αλλάξει ο νόμος που οι καμένες εκτάσεις
κρίνονται αμέσως αναδασωτέες και αυτό γίνεται με προϋποθέσεις. Όταν βέβαια δεν
έχουν οριστικοποιηθεί ποτέ οι δασικοί χάρτες και το Κτηματολόγιο από σύστασης
ελληνικού κράτους, αυτό γίνεται εξαιρετικά εύκολο για εγχώριους και ξένους
επενδυτές που έχουν πρόσβαση στα αρμόδια υπουργεία…
(«Μαγνήτης» το Τατόι για επενδύσεις – To σχέδιο ανάπλασης Η
επαναφορά του σχεδίου αποκατάστασης του χώρου στα πρώην βασιλικά κτήματα ευνοεί
την προσέλκυση ιδιωτικού κεφαλαίου στην ευρύτερη περιοχή-9 Φεβρουαρίου 2021,
12:01/ in.gr)

Σχόλια