Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

Ηταν μία πολύ σπουδαία μουσική βραδιά…

…αυτή, που μας χάρισε ο Δημήτρης Κούντουρας στην Ιόνιο Ακαδημία υπό την αιγίδα του Εργαστηρίου Παλαιάς Μουσικής του Μουσικού τμήματος του Ιόνιου Πανεπιστήμιο…

Ηταν ένα ρεσιτάλ-παρουσίαση ιστορικών φλάουτων με τίτλο: Μονόλογος: 1000 Χρόνια μουσικής για φλάουτο



Είδαμε λοιπόν και ακούσαμε την εξέλιξη των φλάουτων και την ήχων του σε μία διαχρονική διαδρομή από τον 11ο αιώνα μέχρι τον 21ο. Από την Βουργουνδία στην Ιταλία και στους Σούφι της ανατολής… Από το Γρηγοριανό μέλος στα παραδοσιακά της Θράκης… Από την Αγγλία, στην Γαλλία και από εκεί στην Ιαπωνία…



Μοναδική απόλαυση ταξιδιών στους αιώνες της μουσικής με οδηγό και διερμηνέα τον Δημήτρη Κούντουρα, που μας κατάθεσε πολύτιμα στοιχεία γνώσης αλλά και οργανικής εκτελεστικής επάρκειας με τόσα διαφορετικά είδη φλάουτου (καμία δεκαριά)…

Το απολαύσαμε το ρεσιτάλ και όπως καταλαβαίνετε θα το θυμόμαστε…

  

Σχόλια