Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

Εφυγε η Λίνα…



Η Λίνα Βερτμύλερ πλήρης ημερών …ετελεύτησε τον βίο της ανώδυνα ανεπαίσχυντα και ειρηνικά… Εφυγε στα 93 της αφού μας άφησε τα έργα της: “Μίμης ο Σιδεράς”, “Ερωτας και Aναρχία”, “η Κυρία και ο Ναύτης” κ.α., που την κατατάσσουν στους μεγάλους δημιουργούς του Ιταλικού Σινεμά. Ανήσυχο και ριζοσπαστικό πνεύμα, είχε αποβληθεί στα μικράτα της από ένα σωρό καθολικά σχολεία. Ξεκίνησε σαν βοηθός του Φελλίνι στο διάσημο “8 ½” και σταμάτησε το πλούσιο σκηνοθετικό της έργο το 2004.

Για την ταινία  “η Κυρία και ο Ναύτης” βρέθηκε υποψήφια σκηνοθέτης καλύτερης ταινίας στα Οσκαρ.

Η Αμερικάνικη Ακαδημία κινηματογράφου την τίμησε συνολικά για το έργο της πριν δύο χρόνια.

Χαίρε Λίνα! Καλοτάξιδη!

 

Σχόλια