Θα μας τρελάνει ο Στέφανος !!!

Εχουμε ξαναδημοσιεύσει κείμενο του αστυνομικού Μιχάλη Λόλη, που μας είχε στείλει ο φίλτατος Στέφανος Πάντος μη πιστεύοντας και πολύ τα μάτια μας… Κάπως έτσι, αισθανόμαστε και τώρα… Διαβάστε και θα δείτε….

 

«Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς ο ανιψιός μου μαζί με το φίλο του, λέγοντας τα κάλαντα, έπεσαν θύματα ληστείας από δύο νεαρούς Ρομά με όπλο.

Πηγαίνοντας με την αδερφή μου μαζί του στην Ασφάλεια για διαδικασίες της προανάκρισης του λέω:

-Δεν φταίνε οι Ρομά για ότι έγινε…

-Ούτε εγώ φταίω…

-Είσαι καλά και αυτό έχει σημασία, ας είναι το περιστατικό μια ευκαιρία να μάθεις ότι υπάρχουν νέοι που στερούνται τα κοινωνικά προνόμια που έχεις εσύ και βρίσκονται στο κοινωνικό περιθώριο λόγω της διαφορετικότητας τους, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ωθούνται στο έγκλημα.

Μη ξεχνάς ποτέ ότι κάνεις δε γεννιέται εγκληματίας.

Εσύ έχεις δεδομένα το σπίτι, το σχολείο και κόσμο που σε νοιάζεται και φροντίζουν ώστε να μπορέσεις να τα καταφέρεις στη ζωή σου.

-Και τι να κάνω εγώ τώρα;

-Να συνεργαστείς με την Αστυνομία για να συλληφθούν οι δράστες πρώτα εννοείται, για αυτό είμαστε μαζί σου.

Όμως όταν συναντάς Ρομά πλέον θα τους φέρεσαι με αποδοχή και σεβασμό, όπως πρέπει να κάνεις με όλους τους ανθρώπους που είναι διαφορετικοί, έτσι θα τους εντάξουμε στη κοινωνία και θα πάψουν να μας ληστεύουν.

Ο σεβασμός των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων οδηγεί στην αποπεριθωριοποίηση και στη κοινωνική ένταξη που συμβάλουν στη μείωση της εγκληματικότητας, ο ρατσισμός σε βάρος των Ρομά κάνει ακριβώς το αντίθετο.

Στην αρχή στο άκουσμα της είδησης από την αδερφή μου σοκαρίστηκα, έχω χειριστεί αμέτρητα περιστατικά ληστείας τα 9 χρόνια που υπηρέτησα στην ασφάλεια, αλλά όταν αφορά έναν δικός σου άνθρωπο είναι αλλιώς. Αμέσως όμως έκανα εκλογίκευση, όπως κάνω πάντα όταν χειρίζομαι τα περιστατικά εγκλημάτων ως Αστυνομικός, αφού το πιο σημαντικό είναι ότι δεν έπαθε τίποτα και σκέφτηκα μέσα από όλο αυτό να εξηγήσω στον ανιψιό μου απλά γιατί του συνέβη αυτό το έγκλημα.

Το ίδιο θα έκανα στα παιδιά μου και να κάνετε και εσείς στα δικά σας.

Ανθρωπιά λέγεται...

Δε θέλω ο ανιψιός μου να γεμίσει με αισθήματα φόβου και οργής που οδηγούν στο μίσος, γιατί μαζί με τα κυρίαρχα αρνητικά στερεότυπα και προκαταλήψεις είναι εύκολο να καταντήσει ένας ρατσιστής ακροδεξιός φασίστας.»

Αυτά γράφει τόσο σωστά και ανθρώπινα ο φιλος ο Αστυνόμος ο αξιωματικός της Αστυνομίας ο Μιχάλης Λόλης Michael Lolis.

Ναι!

Είναι το υπόδειγμα της Αστυνομίας που χρειαζόμαστε.

Στέφανος Πάντος

 

 

Σχόλια