Τα τρένα, που δεν έφτασαν !!!

Η αλήθεια είναι πως η χώρα διαθέτει ένα από τα πιο σύγχρονα σιδηροδρομικά δίκτυα στην Ευρώπη!!! Τί, Ευρώπη!!! Στον κόσμο ολόκληρο!!!

Αυτό το “θαύμα”, όπως γνωρίζουμε δεν έγινε σε μία μέρα, σε έναν χρόνο…

Με εξαίρεση τον “άθλιο” Χαρίλαο Τρικούπη, που ονειρεύτηκε και προώθησε την κατασκευή και ανάπτυξη σιδηροτροχιών, σχεδόν όλοι οι επέκεινα οδήγησαν τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες από …το καλό στο καλύτερο… 

Ιδιαιτέρως, η χρυσή οκταετία του εθνάρχη …κατάφερε να περιορίσει σημαντικά το συνολικό μήκος σιδηροτροχιών της χώρας… Το μεταφορικό έργο της χώρας ανατέθηκε στους ΚΤΕΛατζήδες και τους φερυμπωτατζήδες!!! Που είναι και ταξικά δικοί μας…

Την ίδια συγκοινωνιακή πολιτική με σχεδόν την ίδια ένταση συνέχισαν οι κεντροαριστεροί εκσυγχρονιστές-μεταρρυθμιστές… Ετσι, αν εξαιρέσουμε τις δύο γραμμές του μετρό, που αποτελούσαν συμβατική υποχρέωση της χώρας για την Ολυμπιάδα του 2004, όλα τα υπόλοιπα δίκτυα οδηγήθηκαν στην εγκατάλειψη (Πελοπόννησος, Αιτωλοακαρνανία, Βορειοδυτική Μακεδονία κ.λ.π.)… Συνήθως μάλιστα της εγκατάλειψης προηγείτο μία κοστοβόρα “επισκευή” (Κόρινθος-Τρίπολη, Κρυονέρι-Μεσολόγγι-Αγρίνιο) δια της οποίας …ευνοούσαμε ημάς-αλλήλους!!!

Παρά, όμως, το μικρό και απαρχαιωμένο δίκτυο, θα αποτελούσε ...βαρύτατη αδικία αν δεν αναφερόμαστε στην εξαίρετη ποιότητα των υπηρεσιών…  

Θα αποφύγουμε τις γενικές αναφορές και θα περιοριστούμε στο τελευταίο ζωντανό παράδειγμα με την ευκαιρία της …Ελπίδας…

Το express τραίνο, λοιπόν, της Trainose που συνδέει την Αθήνα με την Θεσσαλονίκη …τελείως αναπάντεχα και πρωτοφανέρωτα για τα δεδομένα της εταιρείας χάλασε στο σταθμό Οινόη…

Άλλο τρένο, που είχε προηγηθεί ανέβαινε με την γνωστή …ιλιγγιώδη ταχύτητα, που έχουν κάνει τα τρένα μας πρώτα… Κάπου, όμως κοντά στη Λειβαδιά σκόνταψε σε κάτι κλαδιά που είχαν πέσει και ακινητοποιήθηκε… Άλλη μηχανή έσπευσε σε βοήθεια (είδατε μηχανισμός!!!) και αυτή με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Όμως, όπως λέει η σοφή λαϊκή παροιμία: όποιος βιάζεται σκοντάφτει… Ετσι, λοιπόν μπήκε με φόρα και έπεσε πάνω σε σταθμευμένη αμαξοστοιχία…

Τίποτε το σοβαρό μερικοί, 6-7 τραυματισμένοι ελαφρά… Αυτό το αναπάντεχο όμως και σπάνιο σιδηροδρομικό συμβάν, παρεμπόδισε την άμεση εξυπηρέτηση των επιβατών, που παραμένουν στην Οινόη, μόνον για 20 ώρες και βάλε… Εντάξει αλλά τί παραμονή!!! Μέσα στην χλίδα!!!

Βέβαια δεν υπήρχε νερό, αλλά όπως υπέδειξε αρμόδιος του ΟΣΕ μπορούσαν κάλλιστα να πιούν χιόνι, που υπήρχε άφθονο γύρω τους!!! Κάποιοι πείναγαν κιόλας…Τέτοιες απαιτήσεις… Τέλος πάντων και σε αυτό η Εταιρεία βρήκε λύση: άλλος αρμόδιος υπέδειξε στους υπερβολικά απαιτητικούς επιβάτες να πάνε και να χτυπήσουν στα σπίτια του χωριού, που φημίζεται για την φιλοξενία του και να ζητήσουν κάτι φαγώσιμο από τους κατοίκους. Και σε αυτό λοιπόν το μικροπροβληματάκι δόθηκε άμεση λύση… Αλλοι πάλι διαμαρτύρονταν, πως έχουν προβλήματα υγείας… Και γιατί τότε πήραν το τραίνο;;; Τι είναι το τραίνο;;; Νοσοκομείο;;; Μήπως θέλετε να σας φέρει και ασθενοφόρο;;; Αντε, τώρα, μην τα πάρω…

Το πιο ακραίο, όμως, είναι ότι αρκετοί επιβάτες είχαν την απαίτηση να μεταφερθούν στους προορισμούς τους, μετά από την …ολιγόωρη καθυστέρηση, με ευθύνη της Εταιρείας!!! Βλέπετε, ότι το θράσος μερικές φορές δεν έχει όρια!!! Και τί είναι, ρε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;;; Εθελοντικός, φιλανθρωπικός οργανισμός;;; Το πολύ-πολύ να βάλει λεωφορείο όταν μπορέσει και να σας ξαναφέρει στην Αθήνα, από όπου ξεκινήσατε…

Ευτυχώς, που μερικοί κατάλαβαν το σωστό από μόνοι τους: έβαλαν ρεφενέ και μίσθωσαν λεωφορείο να τους πάει στην Θεσσαλονίκη… Με αξιοπρέπεια…Να μην χρωστάνε και χάρες σε κανένα…

Θα αποφύγουμε να σας κουράσουμε αναφέροντας κάποιες ασήμαντες παρόμοιες μικροδυσκολίες, που αντιμετώπισαν και οι επιβάτες της προηγούμενης αμαξοστοιχίας (περίπου 200)… Μπορείτε να τις φανταστείτε και δύσκολα θα πέσετε έξω… Εξάλλου σας έχουμε βοηθήσει πολύ δίνοντας σας μερικά παραδείγματα από το τρένο στην Οινόη… Μην τα θέλετε όλα στο πιάτο…

Πάντως για να ξέρετε: έξη μεγάλα έργα έχουν αναγγελθεί για το τρέχον έτος από την πολιτεία για τον σιδηρόδρομο… Θα γίνουμε, δηλαδή σύντομα ακόμη καλύτεροι!!! Μα πού θα φτάσουμε πχιά!!!

 

 

Σχόλια