Στο τέλος του Β’ Παγκόσμιου πόλεμου, όταν η ανθρωπότητα μάζευε τα κομμάτια της, η κατασκευή σχολείων και η μεγαλύτερη δυνατή συγκέντρωση παιδιών σε αυτά ήταν μία από τις πιο σημαντικές ελπίδες για πρόοδό… Σήμερα, 80 χρόνια μετά, οι αριθμοί της παγκόσμιας κοινότητας για την διατάραξη ή και την πλήρη στέρηση παιδιών και εφήβων από την βασική εκπαίδευση σχεδόν τρομάζει… Το Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση σε Ζώνες Κρίσης, υπολογίζει πως περίπου 258 εκατομμύρια παιδιά δεν δέχονται κανονικές υπηρεσίες εκπαίδευσης… Ανάμεσά τους 93 εκατομμύρια, λίγο πάνω από το 1/3 στερείται κάθε επαφής με βασική σχολική παιδεία. Υπάρχουν ακόμη χειρότερα: Οι αριθμοί διογκώνονται εκπληκτικά τον τελευταίο καιρό. Μέσα στους τελευταίους 18 μήνες ο αριθμός της παγκόσμιας ντροπής αυξήθηκε κατά 21 εκατομμύρια… Γενικά, συρράξεις, εκτοπισμοί, κλιματικά σοκ και παρατεινόμενες κοινωνικο-οικονομικές κρίσεις είναι το περιβάλλον της αποκοπής των νέων από το σχολείο στις κρίσιμες ηλικίες. Χαρακτηρ...
Τον αγαπημένο μας Βόλφγκαγκ (όχι τον Αμαντέους) πολλοί
κακοήθεις τον έχουν κατηγορήσει για ναζιστική συμπεριφορά… Πρόκειται για μία
κατάφωρη αδικία σε βάρος ενός …αληθινού φιλελεύθερου δημοκράτη, όπως ο τέως
υπουργός οικονομικών της ομοσπονδιακής δημοκρατίας της Γερμανίας, Βόλφγκαγκ
Σόϊμπλε…
Πλείστοι όσοι λαοί της Ευρώπης και του κόσμου
γενικότερα μπορούν να επιβεβαιώσουν την πραότητα, την αγαθότητα, τον ανθρωπισμό,
την αγάπη του για τα λαϊκά στρώματα, για τα εργατικά δικαιώματα, για τα συνδικαλιστικά
κεκτημένα… Κάποιες φορές ήταν τόσο επίμονος υπερασπιστής των διεκδικήσεων των
λαών, που μάλλον για κρυπτο-μαρξιστή θα μπορούσε να τον κατηγορήσει κανείς…
Θα αποτελούσε κατάφωρη αδικία αν εμείς οι Ελληνες
πρώτοι και καλύτεροι ανάμεσα στους λαούς της Ευρώπης δεν βγαίναμε χωρίς
αναστολή να φωνάξουμε: κάτω τα χέρια από τον Βόλφγκαγκ… Γιατί κανένας άλλος
λαός δεν ευεργετήθηκε από τον Γερμανό φιλάνθρωπο υπουργό όσο εμείς… Παρά την φοβερή
αγένεια, την χαρακτηριστική τεμπελιά, την οκνηρία, την φαυλότητα και την
διαφθορά, που μας χαρακτηρίζει σας λαό, αυτός έσκυψε από πάνω μας με συμπάθεια,
κατανόηση και στοργή…
Κάποια μέτρα, που μας επέβαλλε, που δεν μπορούσε να
μην επιβάλλει αφού ήθελε το καλό μας, βιαστήκαμε να τα χαρακτηρίσουμε αντιλαϊκά,
βάναυσα, βάρβαρα, εξοντωτικά… Μέσα σε κλίμα βιασύνης και πανικού αρχίσαμε να
κατηγορούμε τον Τεύτονα ευεργέτη μας και οδηγηθήκαμε σε ενέργειες σπασμωδικές… Εντάξει
έκλεισαν επιχειρήσεις, άνθρωποι έχασαν τα λεφτά τους, τα σπίτια τους και
βρέθηκαν στους πέντε δρόμους…
Είναι όμως αυτοί λόγοι για να οδηγηθούν μερικές χιλιάδες
συμπατριωτών μας στην αυτοκτονία;;; Είμαστε βρε παιδί μου λαός της υπερβολής,
παρορμητικός… Ο Βόλφγκαγκ δεν το έκανε για κακό… Ισα-ισα για το καλό μας φρόντιζε…
Και ιδού σήμερα τα αποτελέσματα… Η χώρα έχει πλήρως συνέλθει από το σοκ των
μνημονίων, που μπορεί βεβαίως οι συνέπειές του και οι υποχρεώσεις να τραβάνε μερικές
δεκαετίες τουλάχιστον αλλά την διαφορά την βλέπεις…
Το χαμόγελο και η αισιοδοξία διακρίνει όλους τους εργαζόμενους,
που απολαμβάνουν εργασιακή ασφάλεια, κατοχυρωμένα δικαιώματα, ελεύθερο
συνδικαλισμό και ικανοποιητικές απολαβές. ΟΛΕΣ οι κοινωνικές παροχές βρίσκονται
σε εξαιρετική άνθηση. Η Παιδεία ζει έναν νέο χρυσό αιώνα, με πλήρη ανανέωση των
σχολικών κτιρίων και των διδακτικών υποδομών, με διορισμό χιλιάδων
εκπαιδευτικών, με εμπλουτισμό των παιδαγωγικών μέσων, με εκσυγχρονισμό των
εκπαιδευτικών προγραμμάτων, με κατάργηση των ταξικών διακρίσεων, με απόλυτη
κατοχύρωση της ίσης και δωρεάν Παιδείας.
Πρέπει να μιλήσουμε και για το ΕΣΥ, που πραγματικά
έχει γίνει σύστημα αναφοράς στα πέρατα του κόσμου… Είναι η άριστη οργάνωση του
ΕΣΥ και η εκπληκτική ενίσχυσή του στην διάρκεια της πανδημίας, που επέφερε τους
επανειλημμένους θριάμβους σε δείκτες θνητότητας από κορονοϊό…
Τί να πρωτοθυμηθούμε… Τα τεστ, τις ΜΕΘ, τους αναπνευστήρες,
τα καινούργια Νοσοκομεία, τις μάσκες που βάζαμε και βγάζαμε… Όλα ήταν τμήματα αυτής
της άψογα οργανωμένης αντι-επιδημικής πολιτικής, που και αυτή με την σειρά της αν
δεν ήταν ο ανοιχτοχέρης Βόλφγκαγκ δεν θα είχε υλοποιηθεί στο ελάχιστο…
Δεν μπορούμε να αφήσουμε ασχολίαστη την αναβαθμισμένη κοινωνική
πολιτική, που επέβαλλε ο προστάτης μας… Πολιτική προστασία, πυροσβεστική, μέσα
επίγειας και εναέριας διάσωσης έχουν κατακλύσει την χώρα… Αλλιώς, πώς θα
πετυχαίναμε τα μεγάλα, τα ανεπανάληπτα κατορθώματα με τις πλημύρες και τις φωτιές,
που μας έχουν χαρίσει διεθνή φήμη και απήχηση…
Γενικά, πίσω από κάθε μικρό ή μεγάλο θαύμα, που ζούμε
στην καθημερινότητά μας βρίσκεται η δημοσιονομική σοφία του λατρεμένου μας ευεργέτη…
Θα ήταν παράλειψη αν δεν τονίζαμε, πως αληθινοί αρωγοί
στο δύσκολο έργο του φίλους μας υπήρξε τον εντόπιο πολιτικό προσωπικό,
διαφορετικών μάλιστα χρωματισμών… Δεν ξεχνάμε τους: Γερά, Γερούν…
Κάτι τσαλιμάκια πήγε να κάνει ο Αλέξης αλλά ευτυχώς ο
Βόλφγκαγκ τον ανακάλεσε και γλυτώσαμε από -ο Θεός ξέρει τί- καταστροφές…
Ο,τι και να πούμε για το καλό, που μας έχει κάνει ο
Βόλφγκαγκ είναι λίγο…
Δυστυχώς, η αγνωμοσύνη κυριαρχεί στην εποχή μας και
υπάρχουν πολλοί, που χαρακτηρίζουν τον Βόλφγκαγκ σαν σκληρό, άπονο και
εκδικητικό εκτελεστή, που εφάρμοσε άγριες νεοφιλελεύθερες πολιτικές… Δεν διστάζουν
μερικοί, να τον χαρακτηρίζουν -άκουσον, άκουσον- ως ναζί…
Με αυτό τον χαρακτηρισμό, παρά την παροιμιώδη ψυχραιμία
του, γίνεται έξαλλος. Ακου ο Βόλφγκαγκ ναζί!!!
Ρε αλήτες, τον είδατε ποτέ με χιτλερική στολή;;; Το
είδατε ποτέ να χαιρετάει σαν τον γνωστό συνήγορο του Λαγού;;; Τον είδατε να
τραγουδάει κανέναν ύμνο ναζιστικό;;; Τον είδατε ποτέ να διευθύνει στρατόπεδο
συγκεντρώσεως;;;
Και το κυριότερο: Τον είδατε ποτέ με όπλο στο χέρι,
έστω ένα απλό περίστροφο, να πυροβολεί και να σκοτώνει ανθρώπους;;;
Λοιπόν… Για να τελειώνουμε, μία και καλή… Ο Βόλφγκαγκ
Σόιμπλε είναι ένα φανατικός δημοκράτης με πλούσια χριστιανικά αλτρουϊστικά
στοιχεία, που φτιάχνουν την ιδανική σύνθεση για έναν σύγχρονο φιλελεύθερο
πολιτικό! Και στον φιλελευθερισμό, ως γνωστόν παραγκωνίζονται τα κέρδη του
κεφαλαίου σε όφελος των λαϊκών συμφερόντων… Μερικές φορές με τρόπο ιδιαίτερα
απότομο και σκληρό…Όπως στις μέρες μας.
Αυτή την φορά ο Βόλφγκαγκ, που αναπαύεται μετά από τους
εξαιρετικά επιτυχείς αγώνες του στην δεκαετία 2010-20 δεν προτείνει λύσεις για άλλους
λαούς αλλά μόνον για τον γερμανικό ενόψει της οικονομικής-ενεργειακής κρίσης: κεράκια για φως, χοντρά πουλόβερ και μπουφάν για
το κρύο…
Εντάξει δεν το είπε σε μας τους Ελληνες αλλά κακό
είναι να εκμεταλλευτούμε και εμείς για μία ακόμη φορά την σοφία και την
καλοσύνη του;;;
Ετικέτες
Ετικέτες
- ΄πολιτική
- Αθήνα
- Αμερική
- Αφρική
- Γάζα
- Γαλλία
- ΕΕ
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- ΕΦΥΓΑΝ
- Εγκλημα Πύλου
- Εγκλημα στα Τέμπη
- Εξέγερση αγροτών
- Επιτάφιος Θρήνος
- Εργατική τάξη
- Ευρώπη
- Ζητήματα Παιδείας
- Ζητήματα πολιτισμού
- ΗΠΑ
- Ιμπεριαλισμός
- ΚΕΝΤΡΙΚΗ
- ΚΕΡΚΥΡΑ
- ΚΥΠΡΟΣ
- Κάρλα
- Κέρκυρα
- Κερκυραϊκά
- Κούβα
- Κύπρος
- Λατινική Αμερική
- Λευκίμμη
- ΜΜΕ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- Μάης 68
- Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Μέσα μαζικής μεταφοράς
- Μέση Ανατολή
- Μίκης
- Μακρόν
- Μεγάλη Παρασκευή
- ΝΑΤΟ
- Ουκρανικό
- ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ
- ΠΟΙΗΣΗ
- Παλαιστίνη
- Παλαιστινιακό
- Πολυτεχνείο
- ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
- ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ 2
- ΣΥΡΙΖΑ
- Σαν σήμερα
- Συρία
- Τί να πούμε τί...
- Τί να πούμε...
- Υγεία
- ΦΟΙΝΙΚΑΣ
- ΧΡΈΟΣ
- Χιλή
- Χριστιανισμός της απελευθέρωσης
- έγκλημα στα Τέμπη
- αθλητισμός
- ακροδεξιά
- ανάλυση
- αναλύσεις
- ανθρωπιά
- ανθρωπισμός
- ανθρώπινα
- ανθρώπινα δικαιώματα
- αντικομμουνισμός
- αντιπολεμικό
- αντισημιτισμός
- αντιφα
- αξίζει να δείτε
- απεργία
- αποικιοκρατία
- απολύσεις
- απόψεις
- αστική δημοκρατία
- αστική ηθική
- αστυνομική βία
- αστυνομοκρατία
- αυτοδιαχείριση
- αυτοδιοίκηση
- αυτοσαρκασμός
- αφιέρωμα
- αφιερωμένο
- βία
- βαρβαρότητα
- βιβλία
- βιβλίο
- βιβλιοκριτική
- γενοκτονίες
- γεωοπολιτική
- γεωπολιτική
- γεωστρατηγική
- για γέλια και για κλάμματα...
- για γέλια...
- για να ευθυμήσουμε...
- για να θυμόμαστε
- για να ξέρουμε τί μας γίνεται
- για να χαιρόμαστε
- για πολύ γέλιο
- για πολύ γέλιο...
- γιορτές
- γυναίκα
- γυναικα
- γυναικοκτονία
- δημοκρατικά δικαιώματα
- διάφορα
- διατροφή
- διαφθορά
- διεθνής πολιτική
- διεθνιστική αλληλεγγύη
- δικαιοσύνη
- δικαιωματισμός
- δικαιώματα
- δολοφονίες ζώων
- δυστύχημα
- είπαν...
- εθελοντισμός
- εθνική αντίσταση
- εθνικισμός
- ειρήνη
- εις μνήμην
- εκδηλώσεις
- εκλογές
- εκλογές ΣΥΡΙΖΑ
- εκπαίδευση
- ελευθερία της έκφρασης
- ελληνικοί σιδηρόδρομοι
- ενέργεια
- ενεργειακό
- ενημέρωση
- εξώσεις
- επανάσταση των γαρυφάλλων
- επιστήμη
- εργασία
- ερημίτης
- ευχές
- ευχετήριον
- ηθική
- θέαμα
- θα τρελαθούμε!!!
- θρησκευτικός φανατισμός
- θυσία
- ιδεολογικά θέματα
- ιδιωτικοποιήσεις
- ιστορία
- ιστορική μνήμη
- ιστορικό σημείωμα
- κίνημα για την Γάζα
- καπιταλιοσμός
- καπιταλισμός
- καρός...
- καταστολή
- καταστροφή περιβάλλοντος
- κεντροαριστερά
- κητηνωδία
- κινητοποιήσεις
- κινητό
- κοινωνία
- κοινωνικά
- κοινωνική μέριμνα
- κομμούνα του Παρισιού
- κορονοιός
- κορονοϊός
- κρίση
- κτηνωδία
- κυκλοφορία-συγκοινωνία
- κυκλοφοριακό
- λαοί
- μέρα του πατέρα
- με αγάπη
- με αηδία
- με αισιοδοξία
- με ανακούφιση...
- με ελπίδες
- με θλίψη
- με θλίψη με οργή
- με κέφι
- με λίγα γέλια και πολλά κλάμματα
- με ντροπή
- με οργή
- με οργή...
- με πικρό χιούμορ
- με πολύ θλίψη
- με πόνο
- με πόνο..
- με πόνο...
- με συγκίνηση
- με φρίκη
- με χαρά
- με χιούμορ
- μεταναστευτικό
- μην τρελαθούμε ...
- μισαλλοδοξία
- μνήμες
- μνήμη
- μνήμη Κώστα Γεωργακη
- μνημεία
- μνημόνια
- μοναξιά
- μουσική
- μόνον για γέλια...
- μόνον για κλάμματα...
- ναζί
- ναζισμός
- ναυάγιο Πύλου
- ναυτιλία
- νεο-φιλελευθερισμός
- νερό
- νοσταλγία
- οικονομία
- ομοφοβία
- οπαδική βία
- οπλοφορία
- παγκόσμια οικονομία
- παιδί
- πανδημία
- παραπληροφόρηση
- παρουσίαση βιβλίου
- περιβάλλον
- πληροφόρηση
- ποιότητα ζωής
- πολεοδομία
- πολιτικά κείμενα
- πολιτική
- πολιτική ήθος
- πολιτική δημογραφικό πρόβλημα
- πολιτική. Ιταλία
- πολιτικη
- πολιτισμός
- πολιτκή
- που προτείνουμε
- προπαγάνδα
- προσφυγιά
- προσωπικότητες
- πρσσφυγικό
- πρωτομαγιά
- πρόταση
- πυρηνικό ολοκαύτωμα
- πυρκαγιές
- πόλεμος
- ραδιόφωνο
- ρατσισμός
- σιδηρόδρομος
- σινεμά
- σιωνισμός
- σκέψεις
- σκέψεις...
- σκοταδισμός
- στρατιωτικά ζητήματα
- συγγνώμη
- συγκοινωνίες
- συλλογισμοί
- συνδικαλιστικές ελευθερίες
- σφαγή Αρμενίων
- τέχνη
- τί να πούμε
- τί...
- τι να πούμε
- τι...
- τοπία
- τοπική αυτοδιοίκηση
- υγιεινή
- υποκρισία
- φίλοι
- φασισμος
- φασισμός
- φιλελευθερισμός
- φιλοζωία
- φοιτητικές εκλογές
- φυλακές
- φύση
- χιόνι...
- χουλιγκανισμός
- χούντα
- χρηματιστήρια
- χρόνια πολλά
- χωρίς άλλα σχόλια
- ψυχαγωγία




