Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Από τον φίλτατο Γιώργο Ρούση παραλάβαμε το
παρακάτω σημείωμα, που ασμένως αναπαράγουμε.
Αύριο αν θέλουμε να μην πάει χαμένη η ψήφος μας δεν καταδικάζουμε με αυτήν μόνον τον Μητσοτάκη, αλλά και όλους τους σωτήρες τόσο της δεξιάς που λέει το όνομα της όσο κι εκείνης που το κρύβει πίσω από ένα αριστερό προσωπείο ενώ υπηρετεί και αυτή την καπιταλιστική βαρβαρότητα.
Ενισχύουμε το ΚΚΕ το οποίο ως πρωτοπόρο πολιτικό
υποκείμενο της σύγχρονης εργατικής τάξης
μπορεί να οδηγήσει τον λαό να σώσει τον λαό και να υλοποιήσει το
ταξικό "μόνοι τους και όλοι
μας".
Να ενισχύσουμε δηλαδή κάτι, που ελέω της κυριαρχίας
της αστικής ιδεολογίας είναι ακόμη μια μειοψηφία
"όρθιων και μόνων μέσ' τη φοβερή ερημιά του [αποξενωμένου] πλήθους".
Γιώργος Ρούσης


Σχόλια