Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
...Και μάλιστα εφάμιλλος με την ένταξη της χώρας στην ΕΟΚ είναι η αναστροφή της φτωχοποίησης των Ελλήνων... Τον έθεσε ο Alexis!!! Αυτός ο σκληρός, που θα καθάριζε τα μνημόνια με ένα νόμο, με έναν άλλο τα χρέη και με έναν τρίτο θα εθνικοποιούσε τις βασικές τράπεζες!!! Χάρις στον Alexis, όμως, μαθαίνουμε και πολιτική ιστορία... Διότι ως γνωστόν, η ΕΟΚ και η ΕΕ αργότερα μας είχαν οδηγήσει σε πελάγη ευδαιμονίας...
Ας όψεται ο άσπλαχνος ο Πούτιν, που μας έφερε τα μνημόνια.
ΒΑΣΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: Να αποφεύγουμε τα ληγμένα, γιατί μπορεί να καταλήξουμε να βάζουμε αντίστοιχους στόχους για την πρόοδο και την ανάπτυξή μας...

Σχόλια