Εκεί στην κεντροαριστερά… Ο ΣΥΡΙΖΑ αγκομαχάει να φτάσει στο συνέδριό του… Διαφωνίες από εδώ… Κριτική από εκεί… Αποχές από αλλού… Συμμετοχή σε θερμοκρασία καταψύκτη… Διάθεση και πίστη για ανάκαμψη σε ιστορικά χαμηλά… Ο πρόσφατα εκλεγμένος αρχηγός αμφισβητείται πανταχόθεν… Και αυτός βέβαια δεν είναι άμοιρος ευθυνών… Στην κρίσιμη περίοδο συνετάχθη ψυχή τε και σώματι με την πολιτική της κωλοτούμπας ενώ δεν υπολήφθηκε σε στήριξη προς τον Στέφανο κατά την ιλαροτραγική του ηγετική περίοδο. Εν πάσει περιπτώσει, όταν κάποιος φορέας προσπαθεί να συνέλθει, να συμμαζέψει τα κομμάτια του και να ξαναδοκιμάσει την τύχη του χρειάζεται την στήριξη όλων του των δυνάμεων και ιδιαίτερα των ηγετικών του στελεχών… Και να, λοιπόν, που την κρίσιμη ώρα, παραμονή του ‘κρίσιμου’ υπαρξιακού συνεδρίου, εμφανίζεται ο Alexis . Ο Alexis της στροφής κατά 180 ο , των μνημονιακών συμβιβασμών και των μεγάλων πλεονασμάτων, της εκλογικής σφαλιάρας του 2023 παρουσιάζει… το πολιτικό πλαίσιο του νέο...
Οσο και αν η ψυχή μαυρίζει από τους βόγγους, τις βρισιές,
τους πόνους και τις αδικίες, υπάρχουν στιγμές, υπάρχουν άνθρωποι μέσα σ’ αυτές,
που καθαρίζουν την μαυρίλα και αφήνουν το φως να μπει.
Να, π.χ. τί συνέβη κατά την τελετή των βραβείων όσκαρ.
Πλάι στις λαμπερές στολές και την χλιδή της βραδιάς
υπήρξε η κατάθεση ανθρωπιάς, η καταγγελία και η υψηλή διαμαρτυρία για το
έγκλημα στη Γάζα.
Ο Mark Ruffalo, με την καρφίτσα για την κατάπαυση του
πυρός στη Γάζα στο πέτο, στο Κόκκινο Χαλί των Όσκαρ. Αντίστοιχες κινήσεις από
πλήθος καλλιτεχνών, την ώρα που έξω από το θέατρο, είχε οργανωθεί μεγάλη
διαδήλωση υπέρ του λαού της Παλαιστίνης.
Σημαντική στιγμή στη βραδιά των Όσκαρ, όταν ο εβραϊκής
καταγωγής Τζόναθαν Γκλέιζερ, σκηνοθέτης του «The Zone of Interest»(Ζώνη
Ενδιαφέροντος), ταινία που πραγματεύεται γεγονότα σχετικά με το Ολοκαύτωμα και
το Άουσβιτς, στον λόγο, κατά την παραλαβή του Όσκαρ για την καλύτερη Διεθνή
Ταινία, τοποθετήθηκε ανοιχτά υπέρ του λαού της Παλαιστίνης, αναδεικνύοντας την
ανάγκη να σταματήσει άμεσα η γενοκτονία!
«Όλες μας οι επιλογές έγιναν έτσι, ώστε να
ανταποκρίνονται και να προβληματίζουν το παρόν, όχι απλά για να πούμε «Κοιτάξτε
τι έκαναν τότε», αλλά για να πούμε εμείς «Κοιτάξτε τι κάνουμε τώρα». Η ταινία
μας δείχνει που οδηγεί η απανθρωπιά στα χειρότερα της. Έχει διαμορφώσει όλο το
παρελθόν και το παρόν μας. Αυτή τη στιγμή στεκόμαστε εδώ ως άνθρωποι που
αρνούνται να σφετερίζεται μια Κατοχή την εβραϊκότητά τους και το Ολακαύτωμα»
Σχόλια