Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Το άρθρο του φίλτατου Γιώργου Ρούση με τίτλο: Η
σοσιαλδημοκρατία αριστερό δεκανίκι της εξουσίας του κεφαλαίου επιχειρεί
κοινωνιολογική, φιλοσοφική και πολιτική προσέγγιση του ζητήματος των σχέσεων
των δύο ρευμάτων, που στις αρχές του 20ου αιώνα πορεύθηκαν σαν
εναλλακτικές εκφράσεις της εργατικής τάξης αλλά πολύ γρήγορα μέσα στην διαδρομή
του Α’ Παγκόσμιου πολέμου και τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια ξεχώρισαν ριζικά οι
δρόμοι τους… Η άνοδος του φασισμού επέφερε κάποιες αμβλύνσεις αλλά η σοσιαλδημοκρατία
είχε αποφασίσει να ξεκόψει από την ρίζα της: τον Μαρξισμό. Η συνέχεια γνωστή,
ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, όπου η κατάρρευση του ‘υπαρκτού σοσιαλισμού’
έδωσε την ευκαιρία αυτοαποκαλύψεων χωρίς προσχήματα. Η μετάπτωση σε όχι απλά
ρεφορμιστικές αλλά ανοιχτά νεοφιλελεύθερες θέσεις αποδίδει το ιστορικό πολιτικό
στίγμα της σοσιαλδημοκρατίας, που για πολλαπλή φορά αποδεικνύει, ότι πολλές φορές
το όνομα δεν έχει καμία σχέση με την ουσία.
Παραθέτουμε το άρθρο του Γιώργου σε μορφή ηλεκτρονικού
βιβλίου.
Σχόλια