Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Παραποιούμε τον τίτλο δημοσιεύματος στον ιστότοπο Κέρκυρα Σήμερα: Ζωντανό των έργο των φραγμάτων της Κέρκυρας. Στην υπέρτιτλη φωτογραφία ξεχωρίζει ο αρμόδιος υπουργός, που μίλησε στο 4ο συνέδριο φραγμάτων και ταμιευτήρων... Είπε ... και τί δεν είπε…
Εν πάσει περιπτώσει και όσο μας αφορά, μας ανακοίνωσε ότι το έργο είναι ενεργό ως ΣΔΙΤ (αυτό ενδιαφέρει) χωρίς να δώσει κανένα στοιχείο, που να αφορά τις υπηρεσιακές διαδικασίες για την προώθησή του… Το ίδιο είχε υποσχεθεί και άλλος υπουργός της κυβέρνησης κατά την διάρκεια κοινοβουλευτικού ελέγχου εδώ και έναν περίπου χρόνο…
Και έκτοτε, βέβαια, οι Κερκυραίοι ως άμεσα ενδιαφερόμενοι απολαμβάνουν το χοντρό δούλεμα για ένα κορυφαίο ζήτημα της καθημερινότητάς τους, ενώ οι υπόλοιποι Ελληνες μπορεί και να πιστεύουν, πως το έργο … γίνεται…
Αυτό σημαίνει πετυχημένη προπαγάνδα, πετυχημένο δούλεμα…

Σχόλια