Ο φίλτατος Μήτσος Λεβέντης γράφει για την αποκάλυψη της κυβερνητικών μυθευμάτων, των σχετικών με τον σταθμό της γραμμής 4 του μετρό στην Πλατεία Εξαρχείων… Η μετά δικαστική εντολή αφαίρεση της λαμαρίνας που περίβαλε την πλατεία, έδειξε, πως κανένα ουσιαστικό έργο δεν είχε πραγματοποιηθεί και πως η τοποθέτηση του σταθμού σε άλλη θέση είναι απόλυτα εφικτή… Κάτι τέτοιο θα σώσει την εμβληματική Πλατεία, που και το όνομά της και μόνον ενοχλεί τους κυβερνώντες…
Γράφει ο Δημήτρης…
Μικρή αλλά πρώτη νίκη για τη λύση της κατάστασης πολιορκίας των Εξαρχείων είναι η αφαίρεση μέρους της λαμαρινένιας επένδυσης της περίφραξης του "εργοτάξιου" που τύφλωναν τη ζωή της περιοχής.
Ο εργολάβος υποχρεώθηκε να κατεβάσει τα φύλλα εφαρμόζοντας την απόφαση του μονομελούς πρωτοδικείου αθήνας που: " …τον υποχρεώνει να αναστείλει την επέκταση του εργοταξίου σε όλο το μήκος της οδού Θεμιστοκλέους και να απελευθερώσουν τον πεζόδρομο, σε κάθε περίπτωση, στο μέτρο που να επιτρέπεται η ακώλυτη πρόσβαση οχημάτων εκτάκτου ανάγκης (λ.χ. πυροσβεστικών οχημάτων και ασθενοφόρων)."
Η εικόνα του καθαρού πλέον τοπίου της πλατείας δείχνει μόνο δυό λάκκους βάθους ενάμισι μέτρου και την δολοφονία κάθε είδους βλάστησης.
Συμπέρασμα: ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ !!!
Ο λόγος του μαντρώματος της πλατείας με σκοπό την δυσχέρεια της ζωής κατοίκων και περαστικών είναι μόνον ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.
Επειδή τα Εξάρχεια είναι και παραμένουν σταθερό εργοτάξιο αμφισβήτησης, προβληματισμού, αντίστασης, φτηνής συνεύρεσης!
Είναι η μοναδική συνοικία στην χώρα που υπάρχει συμπυκνωμένος τόσος τοιχοκολλημένος πολιτικός ουσιαστικός λόγος και παρέμβαση και δρώμενα από συλλογικότητες και οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και της Αναρχίας.
Όσο και να μην συμφωνεί κάποιος με τα γραφόμενα η ικανοποίηση και μόνον- ότι βλέπει διατυπωμένες ΘΕΣΕΙΣ και όχι αοριστολογίες και ευχολόγια- είναι πλέρια.
Σε δρόμους και σοκάκια είναι αισθητή η μυρωδιά της σύγκρουσης, η σιγουριά ότι η φλόγα του αγώνα κατά του καθημερινού φασισμού παραμένει ζωντανή.
Ο σκοπός της εξουσίας να απομακρυνθεί η μαχόμενη νεολαία από την περιοχή πέτυχε μόνον κατά ένα μέρος.
Να εξακοντιστούν δηλαδή οι τιμές ενοικίων και πωλήσεων διαμερισμάτων και να θερίσει το AirBnB με ισραηλίτικες και κινέζικες εταιρείες που θα μετατρέψουν την περιοχή σε τουριστική έρημο.
ΥΓ. Τα περί …εργοταξίου είναι αρλούμπες και παραμύθια. Το έργο εξελίσσεται με ταυτόχρονη κατασκευή των στάσεων αλλά και την διάνοιξη των σηράγγων πριν και μετά από αυτές… Κάτι, που, όπως φάνηκε ξεκάθαρα δεν ισχύει για την στάση των Εξαρχείων… Εμειναν μόνον οι κυβερνητικές εξαγγελίες και φοβέρες.
Υπάρχει, λοιπόν όλο το τεχνικό περιθώριο για την ορθή τοποθέτηση… Ο σταθμός λογικά πρέπει να λειτουργήσει στην αρχικά προβλεπόμενη θέση του στη διασταύρωση Μπουμπουλίνας και Τοσίτσα στην τεράστια αλέα της βόρειας πλευράς του Πολυτεχνείου. Ανεβαίνει κάποιος πολύ ευκολότερα προς την Αλεξάνδρας παρά από την ανηφορική Νεάπολη και είναι κοντά στους συγκοινωνιακούς κόμβους της Μάρνη και της Πατησίων.
Σχόλια