Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

26.1.2025. Πολύς ο κόσμος σήμερα…

Το σύντομο σημείωμα του φίλτατου Δημήτρη Λεβέντη αναφέρεται στην μεγάλη διαδήλωση, που έγινε στην Κέρκυρα με την ευκαιρία του σιδηροδρομικού εγκλήματος στα Τέμπη.


Ετοίμασα μονάχος μου ένα πλακάτ και κατέβηκα στην Ανουντσιάτα, η συγκέντρωση και η πορεία είναι τεράστιες.

Ακόμα μετράμε κόσμο να διαβαίνει, ένα συμπαγές πλήθος με οργή, ωριμότητα, και πρόσωπα φρέσκα νεανικά που απαιτούν τη δικαίωση του αίματος και την τιμωρία των δολοφόνων.

Με μια πρόχειρη εμβαδομέτρηση του αναπτύγματος της πορείας και της πυκνότητας των πολιτών συμπεραίνω πώς η σημερινή είναι κατά τι μεγαλύτερη από την περυσινή διαδήλωση για το ίδιο θέμα δηλ. από 6.500 - 7000 άτομα με λιγότερους μαθητές από τότε και περισσότερους από τις παραγωγικές ηλικίες σήμερα.
ΥΓ"Κερκυραίοι μηχανικοί για την Αυτονομία" είναι η ολιγομελής συνδικαλιστική παράταξη συναδέλφων που ψηφάμε άκυρο στις εκλογές του ΤΕΕ. 

Σχόλια