Ασφαλή είναι μόνον τα κρατικά τραίνα

Και αυτά υπό προϋποθέσεις…

Η Μεγάλη Βρετανία είναι το τρανταχτό επιχείρημα της παραπάνω αλήθειας. Πρωτοπόρα ως χώρα στην ανάπτυξη των τραίνων από τον 19ο αιώνα διέθετε ένα εξαιρετικά εκτεταμένο δίκτυο σιδηροτροχιών μέχρι και τα πιο μικρά χωριά της χώρας. 

Τα τραίνα της πρότυπα σε όρους ασφάλειας, άνεσης ταξιδιού και χρονικής συνέπειας… Ωσπου ήλθε η λαίλαπα Θάτσερ και στο πρόγραμμα των …εθνοσωτηρίων ιδιωτικοποιήσεων συμπεριέλαβε και τους σιδηροδρόμους. 

Μετ’ ου πολύ οι Βρετανικοί σιδηρόδρομοι έγιναν μπάχαλο. Βαγόνια παλιατζούρες βγήκαν από τις αποθήκες στην πρώτη γραμμή αγορασμένα από τυχοδιώκτες επενδυτές, που όρμησαν σαν κοράκια με την παρότρυνση της σιδηράς κυρίας… Οι Βρετανικοί σιδηρόδρομοι έγιναν πρώτοι σε συχνότητα ατυχημάτων και δυστυχημάτων στην Ευρώπη. Η εξυπηρέτηση άθλια, η συνέπεια εξαφανισμένη…

Σήμερα, ακόμη και συντηρητικές κυβερνήσεις σκέφτονται να επανακρατικοποιήσουν τα τραίνα ! 

Στον αντίποδα οι Γαλλικοί σιδηρόδρομοι, που παρέμεναν σταθερά κρατικοί και με τους αγώνες των εργαζόμενων… Η άνεση, η ακρίβεια και ο συνεχής εκσυγχρονισμός, χαρακτηριστικό τους… Τα περίφημα TGV (τραίνα υψηλής ταχύτητας) συνδέουν τις πιο απομακρυσμένες περιοχές του εξαγώνου σε χρόνους εφάμιλλους των αεροπορικών. Με ταχύτητες ανώτερες των 300 χλμ την ώρα… Με τα τραίνα υπερυψηλής ταχύτητας η εξυπηρέτηση των Γαλλικών σιδηροδρόμων απογειώθηκε… 

Το ρεκόρ ταχύτητας, που έχει σημειωθεί στην γραμμή Παρίσι-Στρασβούργο έφτασε τα 586 (!!!) χλμ/ώρα. Σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας…

Οι Γαλλικοί σιδηρόδρομοι είναι ένα παράδειγμα του τί μπορεί να πραγματοποιήσει ένας κρατικός οργανισμός όταν υπάρχει το ενδιαφέρον και η συμμετοχή των εργαζομένων… 

Οι Φοιτητές του Πολυτεχνείου της Λυών έφτιαξαν τον αλγόριθμο και την ηλεκτρονική του εφαρμογή με βάση τον οποίο τα Γαλλικά Τραίνα σταματούν σε κάθε σταθμό σε απολύτως ακριβές και σταθερό σημείο με αποτέλεσμα να περιορίζεται στο ελάχιστο ο συνωστισμός και τα σπρωξίματα στις αποβάθρες… 

Για τις περιβαλλοντικές συνέπειες από τον θόρυβο των STGV αμαξοστοιχιών έγιναν ειδικές μελέτες με την συμμετοχή διαφορετικών τεχνικών κλάδων ώστε να επιλεγεί η καλύτερη διαδρομή με τις λιγότερες επιπτώσεις… Μέσα στα προβλήματα, που μελετήθηκαν ήταν και τα αποτελέσματα του θορύβου και του αέρα του τραίνου στην κανονική διατροφή των αγελάδων !!!

Οι Γάλλοι εργαζόμενοι υπερασπίζονται σθεναρά τον κρατικό χαρακτήρα των σιδηροδρομικών τους μεταφορών… Παρ’ ότι ο Ολάντ, ο Σαρκοζύ και φυσικά ο Μανού θέλουν να …εκσυγχρονίσουν τους Γαλλικούς σιδηροδρόμους. 

Η Ελλάδα είναι δύσκολο να συμπεριληφθεί σε μία τέτοια συζήτηση αποτελώντας μακρά την ουρά των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Γηραιά Ήπειρο… Και όμως… ο εκσυγχρονιστής Τρικούπης έκανε πραγματικές προσπάθειες να την εισάγει στην χωρία των προηγμένων σε μέσα σταθερής τροχιάς μεταφορών αλλά το έργο του σταμάτησε πριν από το δικό του τέλος… 

Στην Ελλάδα η έννοια του κρατικού μέσου μεταφοράς έγινε συνώνυμο με την ταλαιπωρία και την περιφρόνηση του επιβάτη… Φυσικά με την συνειδητή επιλογή του κράτους, που ενδιαφέρθηκε για την διευκόλυνση του έργου των ιδιωτικών ΚΤΕΛ… 

Στο όλο κλίμα δεν ήταν άμοιρος και ο στρατός ημετέρων -άσχετων και ανεκπαίδευτων- που στελέχωνε το προσωπικό σε έναν βαθμό… Το επιβεβαιώνουν οι συνομιλίες εγκληματικής αδιαφορίας και ανευθυνότητας, που έχουν αποκαλυφθεί από εκείνη την τραγική νύχτα στα Τέμπη αλλά και τα …κατορθώματα του διάσημου σταθμάρχη, που μοναδικό του προσόν ήταν η αναγνωρισιμότητά του ως δραστήριου κομματικά νεοδημοκράτη. 

Ηταν και είναι μέσα στις νομοτέλειες του Ελληνικού παρασιτικού καπιταλισμού να διοχετεύει το περισσεύον δυναμικό των κομματικών φίλων και οπαδών σε δημόσιες θέσεις εργασίας άσχετα και ανεξάρτητα από προσόντα… Σε ένα κλίμα απίστευτης και ανεκδοτολογικής ρουσφετολογίας τα αφεντικά της παρασιτικής ‘ανάπτυξης’ βόλευαν όσους δεν χωρούσαν στα δικά τους ‘μαγαζιά’… 

Βέβαια, το λαμπρό παράδειγμα της Ελλάδας ακολουθεί σήμερα ολόκληρη η Ευρώπη! Υπάρχουν περί τα 5 χιλιάδες βαγόνια ακατάλληλα από άποψη ασφαλείας, που κυκλοφορούν πάνω στις ευρωπαϊκές σιδηροτροχιές αποκάλυψε ο Ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Κωνσταντίνος Παπαδάκης… 

Μόνον η επανακρατικοποίηση των Ελληνικών σιδηροδρόμων με πρωταγωνιστές της αναβάθμισής τους τους ίδιους τους εργαζόμενους, με τον εποπτικό ρόλο των συνδικάτων μπορεί να αλλάξει την κατάσταση προς τον 21ο αιώνα…

    


Σχόλια

. . . με δύο λόγια . . .

    24.4.2025: Να το αφήσουν όπως είναι ...
    ...το καταστατικό στον ΣΥΡΙΖΑ...
    Θέλουν, λέει να βάλουν ρήτρες (5ετής προϋπηρεσία μέλους κ.α.) για να μην τους ξανατύχει κανένας Κασσελάκης.
    Και εμάς γιατί δεν μας σκέφτονται; Περάσαμε ενάμισυ χρόνο με τόσες χαρούμενες στιγμές...
    Εξάλλου, τους τύχει δεν τους τύχει κάποιος καινούργιος Στέφανος, αυτοί την ίδια σταθερή πορεία βαδίζουν...

    16.4.2025: Το καλό είναι πως δεν βιάζονται...
    Σε προβληματισμό οι 'γίγαντες' της κεντροαριστεράς για το επόμενα βήματά τους. Οι διαχωρισθέντες για τα μάτια του Στέφανου ΣΥΡΙΖΑ και ΝεΑΡ το βλέπουν ψύχραιμα και μακροπρόθεσμα....
    Από Σεπτέμβρη και βάλε...
    Οποιοι και όπου βρίσκονται μέχρι τότε...
    Ετσι, είναι... Οποιος βιάζεται σκοντάφτει... Και οι δύο τώρα προσέχουν και δεν σκοντάφτουν

    4.4.2025: ...Η φτώχια φέρνει γκρίνια ...
    Τα ποσοστά ΣΥΡΙΖΑ και ΝεΑΡ πάνε από το κακό στο χειρότερο...
    Το ευχάριστο είναι πάντως πως οι θεματοφύλακες του κάθε χώρου κρατάνε ψηλά ...την σημαία της ανεξαρτησίας!
    O Παύλος τα ρίχνει στον Ευκλείδη και ο Ευκλείδης τα χώνει στον Παύλο...
    Με τέτοια ποσοστά έχουν το δικαίωμα για ... ιδεολογική αντιπαράθεση...

    31.3.2025: ...Το ισοφάρισε ...
    Τους είχε αρπάξει δύο βουλευτές: τον Πέτρο και την Ράνια και τα είχαν βάψει μαύρα στον ΣΥΡΙΖΑ...
    Πήραν όμως το αίμα τους πίσω, αφού από το Πανελλήνιο ΣΟΚ έφυγαν και προσήλθαν στον ΣΥΡΙΖΑ δύο κεντρικά στελέχη του πανεπιστημιακού χώρου: ο Δημήτρης και η Μαριζέτα...
    Ισοπαλία στα ...μαρμαρένια αλώνια...

    10.3.2025: ...Κουράστηκε η Ευρώπη...
    Στην Συρία, ο τζιχαντιστής με το κοστούμι σφάζει αδιακρίτως... Χίλιοι νεκροί σε δύο μέρες είναι ...καλή ψαριά...
    το κακό είναι ότι η Ευρώπη, που τόσα χρόνια τα είχε δώσε όλα για την δημοκρατία και την ελευθερία στην Συρία, κουράστηκε και δεν μπορεί πια ούτε φωνή να βγάλει... Μόνον κάτι 'ευγενικές' ψιλοδιαμαρτυρίες ακούγονται από τα χείλη των κατάκοπων ευρωπαίων φιλελεύθερων (original και σοσιαλ...).

    10.3.2025: Κλαρινιτζής κλειδούχος του ΟΣΕ
    Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση!
    Μαζί με άλλους ...κατάλληλους, κατά πλειοηφία από την εκλογική περιφέρεια του κυρίου υπουργού...
    Βγήκαν, βέβαια, οι γνωστοί αντιδραστικοί να καταγγείλουν, πως ο νέος κλειδούχος δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο!!!
    Μικροί, ανόητοι... Ο Κλειδούχος είναι εύκολη δουλειά, που στην Ελλάδα, όπως αποδείχθηκε μπορεί να κάνει ο πάσα εις... Το σημαντικό είναι να μπορείς να ψυχαγωγείς του επιβάτες στον σταθμό κατά την διάρκεια των ... ολιγόωρων καθυστερήσεων του τραίνου...
    Η περιοχή του κυρίου υπουργού βγάζει τους καλύτερους κλαρινιτζήδες... Γι' αυτό και η πλειοψηφία τους προέρχεται από την περιφέρειά του...
    Μην είστε, λοιπόν, βιαστικοί και επιπόλαιοι στις καταγγελίες σας...

    19.2.2025: Ο μόνος, που μπορεί...
    Το είπε η κ. Νίκη Τζαβέλα, τέως βουλευτής της ΝΔ και ευρωβουλευτής του ΛΑΟΣ...
    Ο μόνος, Ευρωπαίος ηγέτης, που μπορεί να τα βάλει αποτελεσματικά με τον Τραμπ είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης
    Εχει μάλιστα και αποδείξεις, που δεν μας τις παρουσίασε τώρα, ...γιατί είναι πάρα πολλές και θα μας κούραζε...
    Πολύ καλά έκανε... Τί να τις κάνουμε τις αποδείξεις... Αφού κι' εμείς το ίδιο πιστεύουμε από καιρό...

    18.2.2025: 'Μας πήρανε, μας πήρανε φλουρί κωσταντινάτο...
    Εκεί, που είμαστε έτοιμοι να απογειωθούμε μαζί με όλη την κεντροαριστερά μας ήλθε η κεραμίδα στο κεφάλι!
    Η Ράνια στο Πανελλήνιο ΣΟΚ!
    Ενα μόνο θα σας πω για να καταλάβετε το μέγεθος του πλήγματος...
    Την υποψηφιότητα της Ράνιας την είχε στηρίξει ο ίδιος ο Alexis...

    11.2.2025: 'Το άτιμο το τσιμέντο...
    Συγκλονιστική πληροφορία μας προσέφερε πρωτοσέλιδο φιλοκυβερνητικού εντύπου: Το τσιμέντο έπνιξε τις Κυκλάδες !
    Ατιμο πράμα το τσιμέντο... Εκεί, που νομίζεις, πως τόχεις καλά κλεισμένο στις σακούλες βγαίνει τα βράδια μόνο του και πνίγει ό, τι βρεί...
    Από εδώ και πέρα τα μάτια μας δεκατέσσερα... Ολοι μας την προσοχή στις σακούλες του τσιμέντου...
    Εμείς, βέβαια, ποντάρουμε στην περιβαλλοντική πολιτική της κυβέρνησής μας... Να δείτε, τώρα, που το ξέρει το γκουβέρνο, τί μέτρα θα πάρει!!!
    Την ... πάτησε το καημένο το τσιμέντο...

    30.1.2025: 'Αποθέωση δημοκρατίας' στο ΚΙνημα ΔΗμοκρατίας
    Δεν πρόλαβε να μπει στο ΚΙ.ΔΗ ο σ. Χουρδάκης και έκανε ...αισθητή την παρουσία του με δηλώσεις του για την συμφωνία των Πρεσπών και την ...προσεκτική του ακρόαση προς τον Κυριάκο Βελόπουλο...
    Ομως, η 'ανεξάρτητη' βουλευτής του ΚΙ.ΔΗ σ. Μάλαμα έβγαλε ανακοίνωση και ...'στολίζει' τον σ. Χουρδάκη για τις απόψεις του
    'Προχώ' το ΚΙ.ΔΗ. !!! Ιδιαίτερα σε ζητήματα δημοκρατίας...

    22.1.2025: Τρομερός και στη διαφήμιση
    Δεν είναι μόνο, που έχει απογειώσει το ΕΣΥ... Μπορεί να βοηθήσει όπου και για ό,τι χρειστεί
    Π.χ. χτες τον φώναξαν έξω από το ΙΚΑ στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας, όπου είχαν συγκεντρωθεί διάφοροι και κανείς δεν τους σερβίριζε καφέ . Τότε, λοιπόν εμφανίζεται ο Αδωνις με τον καλύτερο καφέ της αγοράς από τα πιο γνωστά σχετικά καταστήματα της αγοράς... Το όνομα ήταν εμφανές πάνω στα ποτήρια, που σερβίριζε ο Σπυρίδων-Αδωνις...
    Τέτοιες δόξες είχαμε να δούμε από την εποχή της τηλεοπτικής διαφήμισης εγκυκλοπαιδιών...

    πώς γίνεται πάντα το ίδιο...
    Εξω από το συνέδριο του ναζιστικού AfD συγκρούστηκαν φιλοναζί οπαδοί του με δημοκράτες διαμαρτυρόμενους ενάντια στο ναζιστικό μόρφωμα.
    Τίνος πήρε το μέρος η αστυνομία που παρενέβη;;; Μαντέψτε!!!

    άσκηση ασφαλείας...
    ... Ανοιξαν οι πόρτες στον ηλεκτρικό και έπεσαν αμέσως οι υπονομευτές της πολυχρονεμένης μας να την κατηγορήσουν!
    Βρε, άσχετοι! Δεν ξέρετε γιατί άνοιξαν οι πόρτες;;; Μα για να μπορέσουν (υποθετικά) να βγούν οι επιβάτες και να περπατήσουν μέχρι τον επόμενο σταθμό !!!
    Ακριβώς αυτό, που έγινε και στο μετρό της Θεσσαλονίκης ...
    Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία...

    τις κυνηγάει αλύπητα...
    ... τις τράπεζες η κυβέρνηση. Ιδού η απόδειξη: Την προηγούμενη χρονιά είχαν κέρδη 2 δις. Και η κυβέρνηση τις φορολόγησε με 150 χιλ.
    Μέ τετοια δυσβάσταχτη φορολογία των τραπεζών, πώς θα οδηγηθούμε στην ανάπτυξη;;;
    Είπαμε κοινωνική πολιτική αλλά μην το τραβάμε στα άκρα!

    Καλώς όρισες Λευτέρη
    Για την ΦΑΙΑΚΙΑ ...ο αγώνας τώρα δικαιώνεται και μία μεγάλη αδικία αποκαθίσταται...
    Για μία-δύο σφαλιάρες σε έναν υπάλληλο του αεροδρομίου, που δεν καθυστέρησε το αεροπλάνο για να το προλάβει ο υπουργός, να βρεθεί ο Λευτέρης εκτός...
    Για όνομα...
    Ο Λευτέρης συμβολίζει και εκφράζει το βαθύτερο πνεύμα της παράταξης... Η θέση του είναι εδώ...
    Αντε και πάλι υπουργός!!!

    De Grèce
    Αυτό ζητάει να είναι το νέο επώνυμο της τέως βασιλικής οικογένειας, ο …πρίγκηψ Παύλος… Επί το Ελληνικότερο: της Ελλάδας.
    Συμβολικό επώνυμο, που σχετίζεται με το πάθος των Γκλύξμπουργκ για την Ελλάδα. Από την εγκατάστασή τους μέχρι σήμερα…
    Ένα ζητηματάκι υπάρχει για την …δημοκρατικότητα της δυναστείας… Ειδικά όμως η …αντιχουντική δράση του μπαμπά τους τα σβήνει όλα.
    Της Ελλάδας, λοιπόν… Της καημένης...

    Το καλό παράδειγμα
    ...Εδωσε ο αντιπρόεδρος της επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέας Παναγιωτόπουλος... Μιλούσε στην συνεδρίαση της επιτροπής μέσω τηλεδιάσκεψης ενώ οδηγούσε.... Τέτοια αφοσοίωση στο κοινοβουλευτικό καθήκον αποτελεί παράδειγμα για όλους. Μπράβο....

    Ζελένσκι: Η Ουκρανία δεν έχει τη δύναμη να ανακτήσει τα εδάφη της από τη Ρωσία
    ...Μην το βάζεις κάτω Βολοντιμίρ!!! Και αν δεν συγκινηθεί μέχρι το τέλος ο Ντόναλντ όλο και θα βάλουν πλάτη τα άλλα παιδιά... Ο Μανού, ο Οσκαρ, ο Κιρ.
    Ηδη Το ΝΑΤΟ προετοιμάζεται για την περίπτωση, που ο Ντόναλντ έχει ...ακεφιές...

    Στα ίσα ΣΥΡΙΖΑ & ΚΙ.ΔΗ.
    Σκίζει στο διαδίκτυο ο Stefanos... Με το δημοψήφισμα για το έμβλημα μπορεί και να βγει από πάνω... Εντονη πολιτική αντιπαράθεση, δηλαδή...

    Με βραχιολάκι ο Νικολά
    Αυτό αποφάσισε Γαλλικό δικαστήριο... Και πώς θα πλένεται;;; Γιατί ο Νικολά έχει πάθος με την ...καθαριότητα...



. . . οι άλλες σελίδες. . .