Ο Μελχισεδέκ υπήρξε κατά την βιβλική παράδοση τίτλος κληρικού, που αφορούσε τον ιερέα της πόλης Σαλήμ (μάλλον πρόκειται για την ιερουσαλήμ). Άλλη εκδοχή τον θέλει ιδιαίτερο πρόσωπο της Ισραηλίτικης μυθολογίας, που απασχολεί την Γένεση. Ετσι, μετά την νίκη του Αβραάμ επί του βασιλιά του αρχαίου Ελάμ, Χοδολλογομόρ, ο Μελχισεδέκ έφερε στον πατριάρχη του Ισραήλ Αβραάμ «άρτο και οίνο» και τον ευλόγησε στο όνομα "του Θεού του Υψίστου". Και ο Αβραάμ του έδωσε «το ένα δέκατο» από όλα τα λάφυρα των εχθρών του… Κάτι ωφελήθηκε δηλαδή και ο Μελχισεδέκ. Αυτά τα ολίγα πρέπει να τα ξέρουμε μιας και προέκυψε και στην δική μας την ιστορία ένας Μελχισεδέκ, ανακατεμένος σε υποθέσεις, που θα μπορούσαν να είναι μυθικές αλλ΄'ομως είναι πραγματικές… Θα αποφύγουμε να σας διηγηθούμε λεπτομέρειες, που δεν έχουν και ιδιαίτερη αξία. Σημασία έχει, πως και ο δικός μας Μελχισεδέκ φέρεται αναμεμιγμένος σε διαφόρου τύπου συναλλαγές, που δεν φείδονται και ‘ιερών λειψάνων’! Στην μέση ο Μελχισεδέκ και...
Κάθε χρόνο η μετακίνηση από την Αθήνα προς την περιφέρεια τις γιορτινές μέρες και κυρίως το αντίστροφο ταξίδι γίνεται προβληματικότερο. Η ταλαιπωρία αυξάνεται εκθετικά σε χρόνο. Ο συνωστισμός των οχημάτων πιο εκτεταμένος…
Σε μία χώρα, που πληθυσμιακά μάλλον ρικνώνεται είναι φανερό πως η αιτία βρίσκεται στην ραγδαία αύξηση των κυκλοφορούντων οχημάτων… Διπλασιασμός των οχημάτων του λεκανοπεδίου μέσα στα τελευταία επτά χρόνια…
Το χρήσιμο οδόστρωμα στην χώρα έχει αυξηθεί… Εγνατία, Ιονία, Ε65, Κόρινθος-Καλαμάτα και άλλοι αυτοκινητόδρομοι αποδεικνύονται ανίκανοι να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για ασφαλή και ταχεία μετακίνηση για τους εποχούμενους Ελληνες…
Καθόλου περίεργο… Την ίδια ώρα, που κόβονται κορδέλες και απαστράπτοντα τελευταία μοντέλα ετοιμάζονται να ξεχυθούν στα νέα διαζώματα, ο σιδηρόδρομος γνωρίζει …’κλέη’ παγκόσμιας ακτινοβολίας με αποκορύφωμα τα Τέμπη…
Δύο χρόνια μετά το έγκλημα η ποιότητα των σιδηροδρομικών ταξιδιών επιδεινώνεται συνέχεια, η ασφάλειά τους παραμένει πρωτόγονη, η συχνότητά τους απαράδεκτα χαμηλή, το καλυπτόμενο μήκος δικτύου ελάχιστο…
Η κατάσταση συνεχίζεται και θα συνεχίζεται με απόλυτη βεβαιότητα… Το εγγυώνται δύο δομικές συστημικές προϋποθέσεις:
-Η τυφλή και ‘κληρονομική’ αφοσίωση της Ελληνικής μεταπρατικής πολιτείας στις ιδιωτικές μεταφορές και η εχθρότητά της στα μέσα σταθερής τροχιάς… Σας έχουμε ζαλίσει με την σχετική τεκμηρίωση σε επανειλημμένα σημειώματα.
-Η ευμενής υποδοχή αυτής της κατάστασης από εμάς τους ανενεργούς πολίτες, που προτιμάμε να ταξιδεύουμε στο άνετο ΙΧ μας και να κάνουμε την απόσταση Κόρινθος-Αθήνα σε 3 και βάλε ώρες, το Πάσχα του 2025. Και μάλιστα με αυξανόμενο ρίσκο όπως δείχνει και η εξέλιξη του δείκτη τροχαίων δυστυχημάτων…
Αυτές οι δύο προϋποθέσεις συγκροτούν τον φαύλο κύκλο των μεταφορών στην χώρα…
Σχόλια