Παλιότερα, μετά από φυσικές καταστροφές, οι εκάστοτε κυβερνώντες μαυρογιαλούροι δήλωναν με πάθος, πως όσο και αν κοστίσει η αποκατάσταση θα είναι πλήρης στο 1000%. Όλα θα γίνουν καλύτερα από πριν και πως σύντομα οι πληγέντες θα αποκατασταθούν… Βέβαια, πάντοτε η αποκατάσταση ήταν ελλειπέστατη. Γι’ αυτό και το κουφάρι αυτής της χώρας φέρει βαριά τα σημάδια θεοηνιών η κοινωνικών συφορών, όπως ο εμφύλιος… Ουδέποτε εξ άλλο επιχειρήθηκε ένας μακρόπνοος χωροταξικός σχεδιασμός. Αυτό το κράτος και ειδικότερα η κυρίαρχη αστική του τάξη βγάζει σπυράκια όταν ακούει για σχεδιασμό. Κάτι τέτοιο είναι ολέθριο για την διατήρηση και διεύρυνση των κοινωνικών της προνομίων και των οικονομικών της ‘επιτευγμάτων’. Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια, τα μνημονιακά, αυτού του τύπου το δούλεμα έχει περιορισθεί… Είναι σαφώς πιο δύσκολο να πεισθεί ο λαός από ‘μεγαλόπνοες’ υποσχέσεις και ταυτόχρονα είναι πιο δεκτικός, πιο ρεαλιστής για την φθορά και την σήψη, που κατακλύζει τη ζωή μας… Οι σεισμόπληκτοι τ...
Κάθε χρόνο η μετακίνηση από την Αθήνα προς την περιφέρεια τις γιορτινές μέρες και κυρίως το αντίστροφο ταξίδι γίνεται προβληματικότερο. Η ταλαιπωρία αυξάνεται εκθετικά σε χρόνο. Ο συνωστισμός των οχημάτων πιο εκτεταμένος…
Σε μία χώρα, που πληθυσμιακά μάλλον ρικνώνεται είναι φανερό πως η αιτία βρίσκεται στην ραγδαία αύξηση των κυκλοφορούντων οχημάτων… Διπλασιασμός των οχημάτων του λεκανοπεδίου μέσα στα τελευταία επτά χρόνια…
Το χρήσιμο οδόστρωμα στην χώρα έχει αυξηθεί… Εγνατία, Ιονία, Ε65, Κόρινθος-Καλαμάτα και άλλοι αυτοκινητόδρομοι αποδεικνύονται ανίκανοι να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για ασφαλή και ταχεία μετακίνηση για τους εποχούμενους Ελληνες…
Καθόλου περίεργο… Την ίδια ώρα, που κόβονται κορδέλες και απαστράπτοντα τελευταία μοντέλα ετοιμάζονται να ξεχυθούν στα νέα διαζώματα, ο σιδηρόδρομος γνωρίζει …’κλέη’ παγκόσμιας ακτινοβολίας με αποκορύφωμα τα Τέμπη…
Δύο χρόνια μετά το έγκλημα η ποιότητα των σιδηροδρομικών ταξιδιών επιδεινώνεται συνέχεια, η ασφάλειά τους παραμένει πρωτόγονη, η συχνότητά τους απαράδεκτα χαμηλή, το καλυπτόμενο μήκος δικτύου ελάχιστο…
Η κατάσταση συνεχίζεται και θα συνεχίζεται με απόλυτη βεβαιότητα… Το εγγυώνται δύο δομικές συστημικές προϋποθέσεις:
-Η τυφλή και ‘κληρονομική’ αφοσίωση της Ελληνικής μεταπρατικής πολιτείας στις ιδιωτικές μεταφορές και η εχθρότητά της στα μέσα σταθερής τροχιάς… Σας έχουμε ζαλίσει με την σχετική τεκμηρίωση σε επανειλημμένα σημειώματα.
-Η ευμενής υποδοχή αυτής της κατάστασης από εμάς τους ανενεργούς πολίτες, που προτιμάμε να ταξιδεύουμε στο άνετο ΙΧ μας και να κάνουμε την απόσταση Κόρινθος-Αθήνα σε 3 και βάλε ώρες, το Πάσχα του 2025. Και μάλιστα με αυξανόμενο ρίσκο όπως δείχνει και η εξέλιξη του δείκτη τροχαίων δυστυχημάτων…
Αυτές οι δύο προϋποθέσεις συγκροτούν τον φαύλο κύκλο των μεταφορών στην χώρα…
Σχόλια