Είναι αποφασισμένοι…

Τί θα σήμαινε για μία ευνομούμενη πολιτεία η ύπαρξη τμημάτων με λιγότερους μαθητές σε κάποια σχολεία όσα και αν είναι αυτά;;; Θα ήταν μία χαρμόσυνη είδηση, γιατί θα έδινε την δυνατότητα καλύτερης διδασκαλίας, εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής εποπτείας των αυριανών πολιτών της χώρας… Τί σημαίνει, όμως για την συγκεκριμένη αγριοφιλελεύθερη κυβέρνησή μας;;; Μία θαυμάσια ευκαιρία για να περιορίσουμε το κόστος διδασκαλίας, περιορίζοντας διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό, εποπτικά μέσα διδασκαλίας και ό, τι άλλο συνεπάγεται οικονομικό τίμημα…  Γιατί, το ‘ευλογημένο’ μας κοινωνικό status έχει ως μέγιστη και ύψιστη αρχή την ελαχιστοποίηση του κόστους λειτουργίας των κοινωνικών του λειτουργιών, ει δυνατόν και την κατάργησή τους ή την παράδοσή τους στο ιδιωτικό κεφάλαιο ώστε αυτό να κερδοσκοπήσει ασύστολα και οι κυβερνώντες να ονομάζουν το φαινόμενο: ανάπτυξη. Επόμενο, λοιπόν είναι, αυτοί που αντιτίθενται στην επικερδή ‘σύμπτυξη’ εκπαιδευτικοί και γονείς να έχουν την μοίρα των εχθρών τη...

Η επιστροφή στην Αθήνα υπό όρους … ανάπτυξης...

Κάθε χρόνο η μετακίνηση από την Αθήνα προς την περιφέρεια τις γιορτινές μέρες και κυρίως το αντίστροφο ταξίδι γίνεται προβληματικότερο. Η ταλαιπωρία αυξάνεται εκθετικά σε χρόνο. Ο συνωστισμός των οχημάτων πιο εκτεταμένος… 

Σε μία χώρα, που πληθυσμιακά μάλλον ρικνώνεται είναι φανερό πως η αιτία βρίσκεται στην ραγδαία αύξηση των κυκλοφορούντων οχημάτων… Διπλασιασμός των οχημάτων του λεκανοπεδίου μέσα στα τελευταία επτά χρόνια…

Το χρήσιμο οδόστρωμα στην χώρα έχει αυξηθεί… Εγνατία, Ιονία, Ε65, Κόρινθος-Καλαμάτα και άλλοι αυτοκινητόδρομοι αποδεικνύονται ανίκανοι να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για ασφαλή και ταχεία μετακίνηση για τους εποχούμενους Ελληνες… 

Καθόλου περίεργο… Την ίδια ώρα, που κόβονται κορδέλες και απαστράπτοντα τελευταία μοντέλα ετοιμάζονται να ξεχυθούν στα νέα διαζώματα, ο σιδηρόδρομος γνωρίζει …’κλέη’ παγκόσμιας ακτινοβολίας με αποκορύφωμα τα Τέμπη…

Δύο χρόνια μετά το έγκλημα η ποιότητα των σιδηροδρομικών ταξιδιών επιδεινώνεται συνέχεια, η ασφάλειά τους παραμένει πρωτόγονη, η συχνότητά τους απαράδεκτα χαμηλή, το καλυπτόμενο μήκος δικτύου ελάχιστο…  

Η κατάσταση συνεχίζεται και θα συνεχίζεται με απόλυτη βεβαιότητα… Το εγγυώνται δύο δομικές συστημικές προϋποθέσεις:

-Η τυφλή και ‘κληρονομική’ αφοσίωση της Ελληνικής μεταπρατικής πολιτείας στις ιδιωτικές μεταφορές και η εχθρότητά της στα μέσα σταθερής τροχιάς… Σας έχουμε ζαλίσει με την σχετική τεκμηρίωση σε επανειλημμένα σημειώματα.

-Η ευμενής υποδοχή αυτής της κατάστασης από εμάς τους ανενεργούς πολίτες, που προτιμάμε να ταξιδεύουμε στο άνετο ΙΧ μας και να κάνουμε την απόσταση Κόρινθος-Αθήνα σε 3 και βάλε ώρες, το Πάσχα του 2025. Και μάλιστα με αυξανόμενο ρίσκο όπως δείχνει και η εξέλιξη του δείκτη τροχαίων δυστυχημάτων…

Αυτές οι δύο προϋποθέσεις συγκροτούν τον φαύλο κύκλο των μεταφορών στην χώρα… 


 

Σχόλια