Το είπε ξεκάθαρα ο Γάλλος ακροκεντρώος πρωθυπουργός: Φταίνε οι συνταξιούχοι!!! Για την ακρίβεια δήλωσε: Φταίνε οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας για το δημόσιο χρέος … Τέτοια καθαρή, ευθύβολη και έντιμη τοποθέτηση μόνον …συγκίνηση μπορεί να προκαλέσει… Βλέπετε ο Φρανσουά έβαλε μέσα και την δική του γιαγιά και τον δικό του παππού… Δεν κάνει διακρίσεις… Χαρακτηριστική η αίσθηση δημοκρατικής ισότητας που τον διακρίνει… Στο θέμα μας: Ηλθε ο καιρός να βγούμε και να βροντοφωνάξουμε την μεγάλη αλήθεια, που έτσι και αλλιώς την ξέρουμε πολύ καλά αλλά που μόνον οι φιλελέδες έχουν το θάρρος και την τόλμη να την παραδεχτούν και να την προβάλλουν. Τόσες 10ετίες μετά τον πόλεμο (που και γι’αυτόν φταίνε αλλά θα τα πούμε άλλη φορά γι’ αυτό), οι συνταξιούχοι κάθονταν και δεν δούλευαν… Είχαν την απαίτηση, επειδή πλήρωναν τα ασφάλιστρά τους κανονικά (αν δεν τα πλήρωναν σύνταξη δεν έβλεπαν…) να ζήσουν και λίγα χρόνια που να μην δουλεύουν… Το θράσος τους είχε ξεπεράσει τα όρια… Και τις ε...
Η σχέση της κυβερνώσας παράταξης με την εξέλιξη των
σιδηροδρομικών συγκοινωνιών στην χώρα είναι στενή, στενότατη και μακρόρονη… Ετσι
δημιουργήθηκε το σύγχρονο σιδηροδρομικό θαύμα της χώρας… Από εποχής Εθνάρχη,
που ξήλωνε γραμμές μέσων σταθερής μεταφοράς, όπου τις συναντούσε…
Μπορεί βέβαια το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας
να μειώθηκε σημαντικά από εκείνο του Τρικούπη αλλά το ενδιαφέρον είχε πέσει
στην …ποιότητα.
Δεν ήταν εύκολο να καταχτήσουμε την τελευταία θέση
στην Ευρώπη από άποψη τραίνων… Χρειάστηκε μεγάλη σταθερότητα και συνέπεια στο θαυμαστό
έργο καταστροφικής διάλυσης…
Το έργο αυτό επιταχύνθηκε, ως όφειλε κατά την διάρκεια
των …εκσυγχρονιστικών μνημονίων. Πρώτοι και καλύτεροι σε εκτροχιασμούς, καθυστερήσεις
δρομολογίων, άθλια κατάσταση εσωτερικού των συρμών, χαμηλότατες παροχές
υπηρεσιών στην διάρκεια του Ταξιδιού… Γενικά από … το καλό στο καλύτερο…
Μέσα στο κλίμα ικανοποίησης και περηφάνειας για τον
Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος, ξένες εταιρείες ενδιαφέρθηκαν …ανιδιοτελώς να
συμβάλλουν στην παραπέρα εξέλιξη των Ελληνικών τραίνων… Δύσκολο να
εκσυγχρονίσεις τα ‘εκσυγχρονισμένα’ αλλά τέλος πάντων…
Ετσι η Ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane ανέλαβε
επί ‘πρώτης φοράς αριστεράς’ να μας πάει ακόμη πιο μπροστά… Γι’ αυτό και πήρε
τον ΟΣΕ έναντι πινακίου φακής… Γιατί από την πρώτη μέρα, που ανέλαβε δεν έχει
σταματήσει λεπτό να …εκσυγχρονίζει τα Ελληνικά Τραίνα…
Και ήλθαν τα Τέμπη… Λίγες μέρες πριν ο πολυχρονεμένος μας
ετοιμάζονταν να ανακοινώσει την κατασκευή της σιδηροδρομικής Εγνατίας… Της γραμμής,
δηλαδή, που θα συνέδεε την Ηγουμενίτσα με την Αλεξανδρούπολη και γενικά με τον
εθνικό κορμό… Ηταν όραμα του Τρικούπη η σύνδεση της Ηπείρου αλλά είχε …κάπως
παραπέσει.
Τα Τέμπη, δυστυχώς, αναχαίτισαν την ταχύτατη πορεία
εκσυγχρονισμού των Ελληνικών σιδηροδρόμων… Αλλά, όχι για πολύ… Αρμόδιες επιτροπές
και υπηρεσίες, μετά από σχολαστικό έλεγχο, πλήρη, ανεπηρέαστη και αντικειμενική
εξέταση των δεδομένων εντόπισε στον σταθμάρχη της ευθύνη για το …’ατύχημα’.
Οσοι μιλούν για έγκλημα είναι εχθροί της προόδου της πατρίδας…
Λίγο καιρό ξαποστάσαμε και ξανά προς την δόξα τραβάμε…
Ο πρωθυπουργός πήρε την μεγάλη απόφαση, που θα μας βάλει
στον 22ο αιώνα των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών. Αλλάζει ριζικά την
σύνθεση της διοίκησης του ΟΣΕ…
Μάλιστα!!! Ως εκεί έφτασε το εκσυγχρονιστικό του πάθος!!! Ετσι αντί του Σπύρου, του Γιώργου, της Μαρίας και του Θανάση τώρα η διοίκηση ανατίθεται στον Αντρέα, τον Αλέξανδρο, την Ελένη και τον Γιάννη…
Αυτή την βαθιά
προετοιμασμένη και σχολαστικά αναλυμένη απόφαση χρειάζονται τα τραίνα μας για
εκείνο το λίγο, το κάτι παραπάνω που τους λείπει…
Πολιτική δεν χρειάζεται να αλλάξουμε για τα τραίνα και
τις δημόσιες συγκοινωνίες γενικότερα… Εχουμε και μάλιστα αποδεδειγμένα
επιτυχημένη…
Με ένα βαψιματάκι όλα θα φτιάξουν…
Καλόν ύπνο σε εμάς τους αυτόχθονες ιθαγενείς…
Σχόλια