Ξανά για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου

Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ).  Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...

10.7.2023. Κώστας Βέργος: Η Ελλάδα μέσα από τις εκλογές βίας και νοθείας 1844-1974



Το ομότιτλο πόνημα του Κώστα Βέργου αποτελεί συλλογή άρθρων, που έχουν δημοσιευθεί στην ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. Πρόκειται για μία ενδιαφέρουσα αναδρομή σε πτυχές των συμβάντων στις Ελληνικές εκλογικές αναμετρήσεις… Ετσι, το εξαιρετικά ευανάγνωστο κείμενο έχει μία παράλληλη ιστορική συνεισφορά… Το γλαφυρό ύφος του Κώστα παρέχει όλο το μέτρο του ελληνικού πολιτικού ‘μπάχαλου’, που χαρακτηρίζει την στερούμενη εθνικής χειραφέτησης …‘μικρή Ελλάδα’…

Το κείμενο το αναθεωρήσαμε μορφικά για να είναι πιο αναγνώσιμο στην ηλεκτρονική μορφή, ως ένθετο της ΦΑΙΑΚΙΑΣ.

Η διαχρονικότητά του μας οδήγησε στο να επιλέξουμε την ΚΕΝΤΡΙΚΗ σελίδα ως χώρο ανάρτησής του…

  

Σχόλια