Την 1 η Οκτωβρίου 2025 ασχοληθήκαμε με την πρόταση-απόφαση για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατό-τρενο… ( Σιδηρόδρομος ή ποδήλατο; Ποδήλατο…Ποδήλατο… ). Εχουμε πολλές φορές διατυπώσει ενυπόγραφα την οργή μας για την χείριστη κατάσταση των Ελληνικών σιδηροδρόμων. Γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι προφανώς σαρκαστικός. Στο άρθρο αυτό υπήρξε απάντηση του φίλτατο Στέφανου Πάντου την οποία παρουσιάσαμε ολόκληρη την 3 η Οκτωβρίου ( Ενας γόνιμος αντίλογος για την σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Καλαμάτα )… Για να εξηγηθούμε από την αρχή: θεωρούμε, ότι: •είναι απαράδεκτο να μην διαθέτει η Πελοπόννησος ολοκληρωμένο και πλήρως λειτουργικό σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο •είναι σκάνδαλο πρώτης γραμμή η ανακαίνιση του δικτύου με κόστος 80 εκατομ. (το 2008) και η άμεση εγκατάλειψή του, μετά την ολοκλήρωση του έργου. Πριν καν τελειώσει το πρώτο του δρομολόγιο… •δεν είναι άσχετο προς την πολιτική θεώρηση και ιδεολογία των κυβερνητών της χώρας των μεταπρ...
Ο κύριος Σταύρος Θεοδωράκης είναι ένας Ελληνας πολιτικός που πολλοί Ευρωπαίοι θα έβλεπαν πολύ ευχάριστα ως πρωθυπουργό της Ελλάδος... Τάδε έφη Focus.... Ξέρετε... Εκείνο το άξιο, πεπολιτισμένο, αρρωστημένα δημοκρατικό, Γερμανικό περιοδικό, που είχε κάνει πρωτοσέλιδο το ...κομμένο δάκτυλο της Αφροδίτης της Μήλου για να αναγγείλει την μνημονιακή περίδο της Ελλάδας...
Αυτό λοιπόν το ...Ευρωπαϊκά ευγενικό περιοδικό κλιμακώνει την επίθεση αγάπης προς την Ελλάδα, προωθώντας τον κυρ Σταύρο στα ύπατα αξιώματα... Μαζί με τον άλλο ...μεγάλο φίλο της Ελλάδας κ. Μάρτιν Σούλτς...
Αν γουστάρουμε ας ετοιμαζόμαστε σε στάση υποδοχής αυτής της αγάπης...

Σχόλια